return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Argh ! Tyfus Sircam !
View this Thread in Original format
Boss
Godvr ! wat een kut virus.... krijg opeens een hele mailbox vol met undeliverable mailtjes....... :mad:
ben net 'n uur bezig geweest met dat virus van me compu te gooien, en nou heb ik ook nog per ongeluk notepad.exe d'r af gegooid....:( :mad:
!_PeTrUs_!
KUT voor je!! Ik ben gisteravond ook bezig geweest met m'n comp volledig te formateren en de Partities opnieuw in te delen. Ten dele om het virus en ten dele omdat het zo'n tyfusbende op onze comp was!!!
basvh
in mijn hotmail box stonden ook van die undeliverable mailtjes, ben ik nu besmet met het virus?
Boss
hm, 'k hoop 't niet voor je.... moet je ff je virusscanner updaten..

hehe, volgensmij heb ik ook een aantal van me vrienden besmet met 't virus... :D oeps...
Henkie_henk
Van wie heb je dat virus gekregen dan??

hoogst waarschijnlijk is het ook nog zon mailworm ding.. die stuurt zichzelf dan weer door naar iedereen in je adresselijst..

t best is om ff nortno te downloade.. em dan op active te zette.. dat ie o.a. de files die van je hotmail naar je desktop gaan of je temp dir bekijkt.. waarschuwt voor een virus em probeert te cleanen.. en vraagt wat ie moet doen.. werkt echt goed.. ik had dit virus ook maar hij waarschuwde me en heb t dus verwijdert :p
Blik
volgens mij ben je nog niet besmet dan,dat is pas als je een attachment download van dat mailtje, en die opent, dat is tenminste bij de meeste (zo niet alle) virussen zo
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Henkie_henk
hoogst waarschijnlijk is het ook nog zon mailworm ding.. die stuurt zichzelf dan weer door naar iedereen in je adresselijst..

Jah, ik heb uit betrouwbare bron (Brabants Dagblad :p) vernomen dat het virus op zoek gaat naar adresboekies...

Mooi genaaid voor je freunden :)
Miss Proximus
Ik heb m dus wél, dat virus, en hij stuurt juist mailtjes naar mensen die NIET in m'n adresboek staan.....volslagen onbekenden dus....VAAAAAAAAAAG???????????
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik heb m dus wél, dat virus, en hij stuurt juist mailtjes naar mensen die NIET in m'n adresboek staan.....volslagen onbekenden dus....VAAAAAAAAAAG???????????

jaja, dus dat virus verzint de e-mailadressen gewoon.......???:conf: :conf: :conf:
magrec
hahaha

kreeg gisteren allemaal vage mailtje van een ene jurgen met allemaal een bestandje enzo hij wilde mijn advies hebben.....ik dacht godver @#$^& (censuur door magrec) en heb hem boze mailtjes gestuurd las ik later op s2d dat die jongen dus dat virus had..heb hem ff mijn excuses aangeboden....kheb gelukkig geen enkele mail geopend.

Henkie_henk
FF BELANGRIJK!!!!

KIJK HIER ALS JE DENKT DAT JE DE WORM HEBT>> OF ALS JE ZEKER WEET DAT JE GEINFECTEERD BENT :)

Dok Henkie helpt je weeres he :p

http://www.sarc.com/avcenter/venc/[email protected]
Partyhardy!
ja! ik kreeg ook ineenkeer allemaal van die meeltjes van onbekenden met subject-namen als "hamlet"?? en "opdracht 3" en daar werd dan inderdaad om advies gevraagd, maar ik heb ze gelukkig niet geopend want ik had al zo'n vermoeden dat het wel eens een virus kon zijn. Maar het mooie was dat hij namen vervormd. daarmee bedoel ik dat ik had bv een Jack. raaijmaakers in mijn inbox staan (die ken ik dus) maar toen kreeg ik ineens een meeltje van een Back. Zaaijmakers !!! dus als je bij wijze van spreke niet goed oplette dan dacht je dus dat die meel van een bekende van je was en dan opende je hem snel en dan.. Pats!.... de lul!
maar goed ik heb ze gelukkig niet geopend maar wel gek dat zo'n virus zich zo super snel verspreid zeg! :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement