|
Johan Gielen 5 Januari @ Dailys, Stockholm
|
View this Thread in Original format
| toka |
Monday Bar - Trettondagstrance
Daily News Cafe
Måndag 5 Januari (Trettondagsafton), 22-04
Johan Gielen (Amsterdam) 4-timmarsset
Förköp: 150:-
I dörren: 200:-
Ålder: 18
Tid: 22-04
Förköpbiljetter finns ute på Pitch i Stockholm nu!
Pitch DJ Store
G. Brog. 27, 111 20 STOCKHOLM
Tel: 08-22 56 40
Fax: 08-22 56 41
http://www.mondaybar.com
http://www.dailys.se/
//Toka |
|
|
| Vizay |
känns inte värt å pröjsa 150 spänn för nån man vet kommer leka aldeless för mycket tyvärr...
dom borde dragit in lite fler jocks som kan sin sak, då hade det funkat :) |
|
|
| staz |
| har jag pejat 300+ för sasha och massa cash för halloween festen där det inte ens lirades trance kan gielen gott och väl vara värd 150. I'll be there.. |
|
|
| JayBee |
| jag kommer nog oxo. skitsamma om han inte är bäst i världen bakom båset. väljer han bra låtar så är jag nöjd :) |
|
|
| Sand Leaper |
| Gielen er fra Belgia, ikke fra Amsterdam i Nederland. Fyyyyy.;) |
|
|
| NooN |
| Hade jag varit hemma hade jag varit där...Men nu blev det inte så...:( |
|
|
| hustler |
| Jag kommer defentivt vara där, tycker fortfarande att vi i Sverige inte är så bortskämda med stora DJ´s som kommer hit och visar upp sig. Man får ta vara på tillfället. |
|
|
| JayBee |
| Läste just att vår man Özgur Can ska värma upp denna kväll. :cool: jag får se till att komma tidigt så jag inte missar detta! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Köpte min biljett idag :gsmile: Ses där :) |
|
|
| Gate 42 |
! Kommer bli tungt om man ska gå på den festen. Eller vänta? Är inte 5:e en röd dag? Hur som helst ska jobba på tisdagen antagligen om den nu inte också är röd och när man jobbar på posten så är det ju 6:30 som gäller som start tid... :(
Får se om jag kan hitta någon som ville fylla in för mig på morgonen... Eller så åker man direkt från Daily's. Kan ju festa i postkläderna ;) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Gate 42
! Kommer bli tungt om man ska gå på den festen. Eller vänta? Är inte 5:e en röd dag? Hur som helst ska jobba på tisdagen antagligen om den nu inte också är röd och när man jobbar på posten så är det ju 6:30 som gäller som start tid... :(
Får se om jag kan hitta någon som ville fylla in för mig på morgonen... Eller så åker man direkt från Daily's. Kan ju festa i postkläderna ;) | jag är ganska säker på att tisdagen är röd den oxo. |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by JayBee
jag är ganska säker på att tisdagen är röd den oxo. |
Vore ju guld. Har ingen kalender här så jag kan inte kolla det. Men jag är lyckligare än någonsinn om så är fallet :D |
|
|
|
|