return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Johan Gielen 5 Januari @ Dailys, Stockholm (pg. 2)
View this Thread in Original format
zamson
Polaren vill dra så antagligen kommer jag också köpa biljett till mr gielen. Hoppas han lärt sig taktmixa.. på scandinavian tour var han ju pinsamt dålig.
staz
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Gielen er fra Belgia, ikke fra Amsterdam i Nederland. Fyyyyy.;)


yep, mondaybar n00bs.. ;)

jag kommer!
JayBee
Jag har köpt biljetter så jag kommer dit :)

det har ju varit så mycket negativt snack om honom på senaste men jag har ju alldrig sett honom live förut så nu är min chans att bedöma själv :D


Zamson: så du kommer altså??
toka
ses där alla!!
zamson
quote:
Originally posted by JayBee

Zamson: så du kommer altså??


Jo förmodligen - inte säkert dock ;)
swe_Trancer
nää fyfan...ge mig 2 TT's och 1mixer och 2år så är jag nog bättre än honom
staz
köpte just 6 biljetter
så nu kommer jag garanterat. (nästan)
(jag är fet som 6 pers.)
JayBee
tänkte man kunde trycka upp tråden igen :) det är snart dax!


det var ju ett tag sedan man var ute sist :) (typ 1 vecka :D )
aja gielen eller inte, jag är endå rätt peppad för ikväll så see you there!
SteveTranz4ever
*host host*

Ja visst kommer det bli kul... även fast det blivit en hel del negativa sagda om Gielen så kan han få igång publiken och i slutändan så är väl det de viktiga, att man har kul på golvet, oavsett om man bara dricker en eller flera TT´s.
Gielen brukar ha en bra känsla att välja nytt som man kommer få höra mycket utav andra DJs också...


Hoppas det inte killen som skötte röken på Marco V sköter röken ikväll... han trodde nog att ju mer rök man har desto bättre fest.
Är förkyld men febern har gått ner så man är mer känslig för rök än i normala fall...
JayBee
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
*host host*

Ja visst kommer det bli kul... även fast det blivit en hel del negativa sagda om Gielen så kan han få igång publiken och i slutändan så är väl det de viktiga, att man har kul på golvet, oavsett om man bara dricker en eller flera TT´s.
Gielen brukar ha en bra känsla att välja nytt som man kommer få höra mycket utav andra DJs också...


Hoppas det inte killen som skötte röken på Marco V sköter röken ikväll... han trodde nog att ju mer rök man har desto bättre fest.
Är förkyld men febern har gått ner så man är mer känslig för rök än i normala fall...


fan jag tycker synd om dig :P du blir jämt sjuk när det är ett event på G.

som dem brukar säga "they can fly to the moon and back but they can't beat the common cold" :)

föresten vad ät TT's för något? ( turbo turkar?, tunge tore? eller kanske trä tänder? ) ( jag trodde TT var turn tables men man kan ju knappast dricka en eller flera turn tables :P )

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by JayBee
fan jag tycker synd om dig :P du blir jämt sjuk när det är ett event på G.

som dem brukar säga "they can fly to the moon and back but they can't beat the common cold" :)

föresten vad ät TT's för något? ( turbo turkar?, tunge tore? eller kanske trä tänder? ) ( jag trodde TT var turn tables men man kan ju knappast dricka en eller flera turn tables :P )
Ha ha... TT e iof turn tables... men jag antydde i mitt inlägg på ölsorten som heter TT = Three Towns

Annars finns de ju TT-Linjen (Trelleborg - Travemünde)

Turbo Turk vet jag inte vad det är för nåt... kanske en 100 meters sprinterlöpare från Turkiet :)

Kan ju också vara Tidningarnas Telegrambyrå...

Men iaf... så ofta har jag inte vart sjuk, var lite inför kryssen... iof har du nog lite rätt ändå... inför Devotion blev jag tokförkyld (Vilket lätt kan uppfattas som jag var hög på XTC eftersom det har samma symtom)
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Turbo Turk vet jag inte vad det är för nåt... kanske en 100 meters sprinterlöpare från Turkiet :)


hahaha Turbo Turk vilken skoj :)
kanske är det en kille som kan fixa Döner i mindre än 30 sekunder :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement