return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 
Johan Gielen 5 Januari @ Dailys, Stockholm
View this Thread in Original format
toka
Monday Bar - Trettondagstrance

Daily News Cafe
Måndag 5 Januari (Trettondagsafton), 22-04

Johan Gielen (Amsterdam) 4-timmarsset

Förköp: 150:-
I dörren: 200:-
Ålder: 18
Tid: 22-04

Förköpbiljetter finns ute på Pitch i Stockholm nu!

Pitch DJ Store
G. Brog. 27, 111 20 STOCKHOLM

Tel: 08-22 56 40
Fax: 08-22 56 41


http://www.mondaybar.com
http://www.dailys.se/


//Toka
Vizay
känns inte värt å pröjsa 150 spänn för nån man vet kommer leka aldeless för mycket tyvärr...

dom borde dragit in lite fler jocks som kan sin sak, då hade det funkat :)
staz
har jag pejat 300+ för sasha och massa cash för halloween festen där det inte ens lirades trance kan gielen gott och väl vara värd 150. I'll be there..
JayBee
jag kommer nog oxo. skitsamma om han inte är bäst i världen bakom båset. väljer han bra låtar så är jag nöjd :)
Sand Leaper
Gielen er fra Belgia, ikke fra Amsterdam i Nederland. Fyyyyy.;)
NooN
Hade jag varit hemma hade jag varit där...Men nu blev det inte så...:(
hustler
Jag kommer defentivt vara där, tycker fortfarande att vi i Sverige inte är så bortskämda med stora DJ´s som kommer hit och visar upp sig. Man får ta vara på tillfället.
JayBee
Läste just att vår man Özgur Can ska värma upp denna kväll. :cool: jag får se till att komma tidigt så jag inte missar detta!
SteveTranz4ever
Köpte min biljett idag :gsmile: Ses där :)
Gate 42
! Kommer bli tungt om man ska gå på den festen. Eller vänta? Är inte 5:e en röd dag? Hur som helst ska jobba på tisdagen antagligen om den nu inte också är röd och när man jobbar på posten så är det ju 6:30 som gäller som start tid... :(

Får se om jag kan hitta någon som ville fylla in för mig på morgonen... Eller så åker man direkt från Daily's. Kan ju festa i postkläderna ;)

JayBee
quote:
Originally posted by Gate 42
! Kommer bli tungt om man ska gå på den festen. Eller vänta? Är inte 5:e en röd dag? Hur som helst ska jobba på tisdagen antagligen om den nu inte också är röd och när man jobbar på posten så är det ju 6:30 som gäller som start tid... :(

Får se om jag kan hitta någon som ville fylla in för mig på morgonen... Eller så åker man direkt från Daily's. Kan ju festa i postkläderna ;)
jag är ganska säker på att tisdagen är röd den oxo.
Gate 42
quote:
Originally posted by JayBee
jag är ganska säker på att tisdagen är röd den oxo.


Vore ju guld. Har ingen kalender här så jag kan inte kolla det. Men jag är lyckligare än någonsinn om så är fallet :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement