|
Mayday - 11 april - Flanders Expo, Gent (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Track Flyer |
| Oh dit wordt zo vet, hier ga ik zekers naar toe. Eindelijk een Mayday party in België da werd tijd. |
|
|
| eieregooie |
| Op Innercity was PvD weer vet hoor :D |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Op Innercity was PvD weer vet hoor :D |
:whip:
:D Coolio was cooler!!! kheb namelijk een beetje op livestream zitten luisteren en moest ik gegaan zijn was ik zeker naar hem gaan kijken... damn die gunshots :p was zalig! muhahahahah :stongue:
:nervous: en nu ga ik blokken! euhhh where is my coffeeeeeeee??? |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Op Innercity was PvD weer vet hoor :D |
Zeker weten, heb van hem het meest genoten van heel de avond
Ik werd zo'n beetje gek toen ie Nu-nrg - connective draaide,ik begon helemaal te flippen,gekke jongen dat ie is
hij was wunderbar wundervoll, superschön supertoll, und ich tanzte einfach weiter :D |
|
|
| lievez |
is livesets van innercity zoeke, wish me luck :p
thopen dat nu de dj's en de timetable op wa trekken :p |
|
|
| basd |
| Ik ben er hoogstwaarschijnlijk ook bij! |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by lievez
is livesets van innercity zoeke, wish me luck :p
thopen dat nu de dj's en de timetable op wa trekken :p |
check irc topic :)
geen dank ! |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| is da normaal da da ne zondag is? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
is da normaal da da ne zondag is? |
Dat is de zondag van Pasen, dus die maandag is iedereen ook vrij :)
Was ik ook even verbaasd over hoor.. Heb er trouwens wel echt zin in, Mayday afgelopen jaar in Duitsland was ook echt geweldig, en Liebing schijnt nu ook weer te komen dus dat wodrt knallen! |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
ik dacht da gij het ni zo voor harde techno had? :)
anyway, kwil liebing ook wel eens aan t werk zien :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
ik dacht da gij het ni zo voor harde techno had? :)
|
Om te draaien eigenlijk niet nee, op feesten vaak wel, als het maar niet van die onzinnige herrie van Remus en Rush en zo is.. |
|
|
| CygnusX |
Ik las net dit op het dj2dj-forum :eyespop:
| quote: | Chris liebing, Timo maas, paul van dyk, dj hell, Westbam en zijn Electric kingdom klang have allready conformed, more to come soon!
kleine annecdote: in duitsland word een geluidssysteem gebruikt dat normaal dient om aardbevingen te simuleren
ocharme de slaapgrage mensen van gent |
|
|
|
|
|