return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Mayday - 11 april - Flanders Expo, Gent (pg. 6)
View this Thread in Original format
basd
Lezen gaat prima en verstaan ook zolang mensen niet te snel praten, alleen het schrijven en praten is wat lastiger :)

En gelukkig spreekt mijn begeleider hier prima Engels :)

Ach, tis dus nog maar twee weken :)
Eagle`
quote:
Originally posted by basd
Mais encore, qui a besoin de PvD? :p

(in mijn beste poging tot Frans :) )

Ik wil Adam Beyer :)

Il n'y a personnne qui à besion de PvD, qu'il reste à la maison :p
pooley
Ben oui on aime PvD, mais un petit adam beter fera la chose aussi
J'ai entendu son set a I love technio, et putain, c'etait trop .

EEt je crois que la plus part d'ici n'aiment pas vraiment la techno. Meme s'il y aura un nom comme PvD, il tournera moins de la trance et plus de la techno
mon avis quoi :)
basd
Op Mayday vorig jaar draaide PvD toch een behoorlijke tranceset hoor, had niet echt het idee dat de DJs die voor en na hem kwamen (waaronder Chris Liebing) dat erg beinvloedden :)

Misschien was het naar jullie maatstaven wel vrij stevig, maar ik vond het maar een softe bende vergeleken met Liebing (duh.. :p )
Miss Z
quote:
Op Mayday vorig jaar draaide PvD toch een behoorlijke tranceset hoor, had niet echt het idee dat de DJs die voor en na hem kwamen (waaronder Chris Liebing) dat erg beinvloedden :)

Misschien was het naar jullie maatstaven wel vrij stevig, maar ik vond het maar een softe bende vergeleken met Liebing (duh.. :p )

bwa nie erg... ALS ik ga, ga ik alleen voor PVD zelf en nie voor wa hij draait :p:p:p nee nee just kidding... we gaan voor te feesten eh :D (btw als ik ga... tstaat nog nie vast :)) beetje springen enzo :D:happy2:

btw basd post eens ene foto van jezelf in die 'mocht iemand de nood voelen...'-thread :D dan weet ik tenminste wie ik moet zoeken daar :p:p:p
basd
quote:
Originally posted by Miss Z
btw basd post eens ene foto van jezelf in die 'mocht iemand de nood voelen...'-thread :D dan weet ik tenminste wie ik moet zoeken daar :p:p:p

done :)
[BE]FusioN`--
Beste,

Op dit moment kunnen we nog niet teveel prijsgeven.
Echter, op vrijdag 30 januari (CM in Sportpaleis Antwerpen) wordt alles
kenbaar gemaakt en krijg je de volledige line-up te zien + alle nodige info.
Nog een klein beetje geduld dus...

Tot snel,

CM

-----------> allé vooruit nog tien dagen wachten :nervous:
basd
Nu ik waarschijnlijk niet naar Mayday in Duitsland kan, moet het deze maar worden, hopen op een top line-up :)
[BE]FusioN`--
toch al zeker liebing en marco v, that's all i know :(
Trancemaster2k
Je comprends pas pourquoi la line-up de la Mayday BE n'est pas encore connue alors que celle de la MAyday en Allemagne est annoncée ! :conf:

toujours rien d'officiel??

basd
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
Beste,

Op dit moment kunnen we nog niet teveel prijsgeven.
Echter, op vrijdag 30 januari (CM in Sportpaleis Antwerpen) wordt alles
kenbaar gemaakt en krijg je de volledige line-up te zien + alle nodige info.
Nog een klein beetje geduld dus...

==>

Line-up sera annoncee au Janvier 30.. Un peu plus d'attentisme :)
Trancemaster2k
quote:
==>

Line-up sera annoncee au Janvier 30.. Un peu plus d'attentisme :)

merci pour l'info, j'ai du mal a comprendre quand c'est pas en francais ou en anglais ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Privacy Statement