|
Mayday - 11 april - Flanders Expo, Gent (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Trancemaster2k |
pas de PvD :toothless :(
mais en tout cas la line-up est pas mal quand meme. Je serai présent ;) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Eagle`
en dan zien we bas ook es, tenzij ze hem neermaaien wanneer ie de belgische grens oversteekt :toothless |
Nee hoor, ik ben weer veilig in Nederland.. het regent :)
Maar die line-up valt me niet mee eerlijk gezegd.. Weet dan ook nog niet of ik wel ga komen. Zo niet, dan beloof ik bij deze dat ik jullie wel een andere keer lastig kom vallen :D |
|
|
| Joker666 |
Ik begin er toch al warm voor te lopen....
Johan Gielen is echt wel altijd wreed goed (DVD Trance Energy 2003 en Mystery Land, super!!!!), Marco V (al een paar keer gezien en altijd wel best in orde), Chris Liebing (is wel Techno, maar wel één van de grootmeesters in het genre, de moeite waard denk ik), Tomcraft (weer eens iets anders), Yves Deruyter (ook al een paar keer gezien en ook weer best in orde als hij niet de te harde kant op gaat).
Maar dus voor mij wel meer de Trance zaal! |
|
|
| eieregooie |
| Tomcraft weer eens wat anders... Haha, zeg dat wel ja :p |
|
|
| Joker666 |
| Persoonlijk vind ik MayDay Belgium line up beter dan line up Antwerp is Burning!! |
|
|
| djcresto |
| zijn er nu beta's die concrete plannen hebben om te gaan? of zin hebben om met aantal beta's te gaan? |
|
|
| SilentEagle |
| Ik ben zeker geinteresseerd, maar hangt wat af van mn examens, die rond 2-3 april zouden moeten beginnen, en normaal ongeveer 8 dagen duren. |
|
|
| pooley |
Wel wel als er beta's gaan, wil ik ook wel gaan.
Count me in hé |
|
|
| eieregooie |
| Neh, dis nog steeds nie mijn ding... Week erop Armin op de boot \o/ |
|
|
| pooley |
Armin op de boot ziet er ook wel zeer verleidelijk uit natuurlijk :/
Liever dat dan Mayday maarja :) |
|
|
|
|