return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Mayday - 11 april - Flanders Expo, Gent (pg. 9)
View this Thread in Original format
eieregooie
Hmm...

*SKIP*
Trancemaster2k
pas de PvD :toothless :(
mais en tout cas la line-up est pas mal quand meme. Je serai présent ;)
basd
quote:
Originally posted by Eagle`
en dan zien we bas ook es, tenzij ze hem neermaaien wanneer ie de belgische grens oversteekt :toothless

Nee hoor, ik ben weer veilig in Nederland.. het regent :)

Maar die line-up valt me niet mee eerlijk gezegd.. Weet dan ook nog niet of ik wel ga komen. Zo niet, dan beloof ik bij deze dat ik jullie wel een andere keer lastig kom vallen :D
Eagle`
Kneus :p
Joker666
Ik begin er toch al warm voor te lopen....

Johan Gielen is echt wel altijd wreed goed (DVD Trance Energy 2003 en Mystery Land, super!!!!), Marco V (al een paar keer gezien en altijd wel best in orde), Chris Liebing (is wel Techno, maar wel één van de grootmeesters in het genre, de moeite waard denk ik), Tomcraft (weer eens iets anders), Yves Deruyter (ook al een paar keer gezien en ook weer best in orde als hij niet de te harde kant op gaat).

Maar dus voor mij wel meer de Trance zaal!
eieregooie
Tomcraft weer eens wat anders... Haha, zeg dat wel ja :p
Joker666
Persoonlijk vind ik MayDay Belgium line up beter dan line up Antwerp is Burning!!
djcresto
zijn er nu beta's die concrete plannen hebben om te gaan? of zin hebben om met aantal beta's te gaan?
SilentEagle
Ik ben zeker geinteresseerd, maar hangt wat af van mn examens, die rond 2-3 april zouden moeten beginnen, en normaal ongeveer 8 dagen duren.
pooley
Wel wel als er beta's gaan, wil ik ook wel gaan.
Count me in hé

eieregooie
Neh, dis nog steeds nie mijn ding... Week erop Armin op de boot \o/
pooley
Armin op de boot ziet er ook wel zeer verleidelijk uit natuurlijk :/

Liever dat dan Mayday maarja :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Privacy Statement