|
Iq Test :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
פעם שניה אני לא יודע אם זה נחשב אבל הצלחתי 121
:D |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by NyKoN
פעם שניה אני לא יודע אם זה נחשב אבל הצלחתי 121
:D |
מה זה משנה פעם ראשונה או שנייה?
זה לא כאילו אתה יודע אתהתשובות .. |
|
|
| NyKoN |
אז יופי
:D
אני מקום שני
:P |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by MaMaMiA
פאקקק אני טוב כולה בכיתה י"א ויש לי 118
מקום שני פה...!:eyes: |
חחח אני כיתה ט' עם 110 |
|
|
| DjChook |
ולמה אתם חושבים שהגיל משנה
אייקיו בעיקרון נקבע שנולדים |
|
|
| NyKoN |
ראסמי חן צודק
זה לא שאלות של ידע כללי... במבחן הזה אני ראיתי שבעיקר בודקים חוקיות |
|
|
| ADiSH |
| מישהו יודע מה הקטע של הקוביות עם הצבעים?:sadgreen: |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by ADiSH
מישהו יודע מה הקטע של הקוביות עם הצבעים?:sadgreen: |
גם אני לא הבנתי את זה
ואם הגיל לא קובע אולי השעה כן?!?!
עשיתי את זה ב1 בליליה יום אחרי שחזרתי ממסיבה ב6בבוקר וקמתי ב2בצהריים
במצב כזה אי אפשר כלכך לחשוב |
|
|
| NyKoN |
תשימו לב שבקוביות עם הצבעים השורות יורדות למטה או עולות למעלה והצבעים הולכים ימינה או שמאלה
לא זוכר בדיוק
יש חוקיות
חבר שלי הוציא 132 ברמה 16 |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by NyKoN
תשימו לב שבקוביות עם הצבעים השורות יורדות למטה או עולות למעלה והצבעים הולכים ימינה או שמאלה
לא זוכר בדיוק
יש חוקיות
חבר שלי הוציא 132 ברמה 16 |
סוס חושרמוטה הבן-אדם |
|
|
| DjChook |
| אני בטוח שאם אני אתן לחבר שלי שבתלפיות הוא יוציא 140 :) |
|
|
|
|