return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
Iq Test :) (pg. 2)
View this Thread in Original format
NyKoN
פעם שניה אני לא יודע אם זה נחשב אבל הצלחתי 121
:D
divx-master
quote:
Originally posted by NyKoN
פעם שניה אני לא יודע אם זה נחשב אבל הצלחתי 121
:D


מה זה משנה פעם ראשונה או שנייה?

זה לא כאילו אתה יודע אתהתשובות ..
NyKoN
אז יופי
:D
אני מקום שני
:P
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by MaMaMiA
פאקקק אני טוב כולה בכיתה י"א ויש לי 118
מקום שני פה...!:eyes:


חחח אני כיתה ט' עם 110
DjChook
ולמה אתם חושבים שהגיל משנה
אייקיו בעיקרון נקבע שנולדים
NyKoN
ראסמי חן צודק
זה לא שאלות של ידע כללי... במבחן הזה אני ראיתי שבעיקר בודקים חוקיות
ADiSH
מישהו יודע מה הקטע של הקוביות עם הצבעים?:sadgreen:
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by ADiSH
מישהו יודע מה הקטע של הקוביות עם הצבעים?:sadgreen:


גם אני לא הבנתי את זה
ואם הגיל לא קובע אולי השעה כן?!?!
עשיתי את זה ב1 בליליה יום אחרי שחזרתי ממסיבה ב6בבוקר וקמתי ב2בצהריים
במצב כזה אי אפשר כלכך לחשוב
ronsh
116
זה נחמד+
NyKoN
תשימו לב שבקוביות עם הצבעים השורות יורדות למטה או עולות למעלה והצבעים הולכים ימינה או שמאלה
לא זוכר בדיוק

יש חוקיות

חבר שלי הוציא 132 ברמה 16

-CosmicFire-
quote:
Originally posted by NyKoN
תשימו לב שבקוביות עם הצבעים השורות יורדות למטה או עולות למעלה והצבעים הולכים ימינה או שמאלה
לא זוכר בדיוק

יש חוקיות

חבר שלי הוציא 132 ברמה 16


סוס חושרמוטה הבן-אדם
DjChook
אני בטוח שאם אני אתן לחבר שלי שבתלפיות הוא יוציא 140 :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement