|
Iq Test :)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
אדיר
אין לי ממש כח לעשות אותו
עשיתי 5 שאלות וקבלתי אי קיו של נמלה:rolleyes: |
|
|
| -CosmicFire- |
| 110 על רמה 16 משהו כזה |
|
|
| NyKoN |
על רמה 16
114
תתחשבו בזה שאני עייף ולא הבנתי את השאלות עם החוטים השחורים
:/ |
|
|
| Flotser |
המבחן הזה ממש גורם לך להרגיש מטומטם :))
אבל בסוך היה 116 שזה נחמד לא ?
:p
ו
divx-master
(אלון לא?...)
129
!! זה מלא לפי הציר שהם ציירו שמה
סחטייין!:wtf: :crazy: |
|
|
| DjChook |
108
אבל זה לא פייר כי בערך 5 שאלות ואפילו יותר עשיתי חץ קדימה ואמרתי לעצמי
"אני אחזור אחכ ומקסימום אנחש"
אבל לחצתי
SUBMIT
ואי אפשר היה לחזור אחורה
בכל מקרה,
המבחן על הפנים וזה לא מודד
IQ :) |
|
|
| ADiSH |
גם 116
בשאלות האחרונות כבר לא היה לי כוח:wtf: |
|
|
| itamarsan |
זה ממש כייף צחוקים ככה להעביר את הזמן.....
אי קיבלתי 110..... |
|
|
| Spitz |
לא עשיתי את כל השאלות אבל קיבלתי 100
;) |
|
|
| MaMaMiA |
פאקקק אני טוב כולה בכיתה י"א ויש לי 118
מקום שני פה...!:eyes: |
|
|
|
|