return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
Iq Test :) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Segev
חחח חמוד הדבר הזה אבל לא ניראה לי שזה באמת מודד איי קיו למה קבלתי 121
-CosmicFire-
126
במבחן של המדינה
DjChook
130

וזה מבחן מטומטם
nFaivel
ניראה לי אני הכי אדיוט כאן חח ..108:(
ADiSH
120
ויש לי דלקת באוזן.. (וזה התירוץ שלי..)
:sadgreen:
KosmiK-G8
המבחן של המדינה לדעתי פותח להרבה אנשים תעיניים
הנה הדברים שאני גיליתי בעקבותיו

ידע זה לא באמת כוח וכוח זה בטח שלא ידע

כל השנים האלה דפקו אותנו אם כבר הביאו לנו מורות עם איי קיו של דוגמנית למה הם לא נראות לפחות קצת טיפה דומות למודל לחיקוי שלהן.??

כנראה שחברי כנסת באמת קונים תארים מחו"ל

לסלבריטיז יש פרוטקציות אמצעי התקשורת השונים (או שבאמת חשבתם שזה האיי קיו שלהם.?)

זה לא קל לחשב את חובות כל האזרחים למס הכנסה אבל מישהו צריך לעשות את זה טוב...

איי קיו גבוה לא מבטיח במדינת ישראל של סוף 2003 עבודה (למי שלא מבין שישאל את עורכי הדין הנחמדים כמה מהם באמת עובדים במקצוע שלהם) וגם בשביל לשקר טוב צריך להיות חכם...

ולבסוף...
כנראה שאני נמצא בפורום אם האנשים החכמים במדינה.... (רובכם באיזור כיתהיא-יב לא.? :wtf: :p :o :o :D :toothless :gsmile: :toocool: :toocool: )
TinkerbeL
מבחן מאכזב בטירוף!
לדעתי הוא נוצר כדי לעלות את האגו לכל אלה שעשו אותו כי הוא היה קל בטירוף!
לי אישית הכל היה נכון חוץ מכמה שאלות בודדות במספרים
אבל זה כבר סיפור אחר , אני ומספרים לא הולכים ביחד......
ADiSH
האמת שהוא באמת לא היה כזה קשה..
אם הייתי קצת יותר מרוכז:rolleyes:
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by TinkerbeL
מבחן מאכזב בטירוף!
לדעתי הוא נוצר כדי לעלות את האגו לכל אלה שעשו אותו כי הוא היה קל בטירוף!
לי אישית הכל היה נכון חוץ מכמה שאלות בודדות במספרים
אבל זה כבר סיפור אחר , אני ומספרים לא הולכים ביחד......


כמוני
חחח
בחלק של המספרים 4טעויות
חחח
אבל הייתי על אקמול עם בומים בראש בלי סוף בגלל זה אני כותב בשעה הזאת
כי אני לא בבצפר והרגע קמתי ועדיין כואב לי הראש
:D:D::D:D:D:D
nFaivel
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
המבחן של המדינה לדעתי פותח להרבה אנשים תעיניים
הנה הדברים שאני גיליתי בעקבותיו

ידע זה לא באמת כוח וכוח זה בטח שלא ידע

כל השנים האלה דפקו אותנו אם כבר הביאו לנו מורות עם איי קיו של דוגמנית למה הם לא נראות לפחות קצת טיפה דומות למודל לחיקוי שלהן.??

כנראה שחברי כנסת באמת קונים תארים מחו"ל

לסלבריטיז יש פרוטקציות אמצעי התקשורת השונים (או שבאמת חשבתם שזה האיי קיו שלהם.?)

זה לא קל לחשב את חובות כל האזרחים למס הכנסה אבל מישהו צריך לעשות את זה טוב...

איי קיו גבוה לא מבטיח במדינת ישראל של סוף 2003 עבודה (למי שלא מבין שישאל את עורכי הדין הנחמדים כמה מהם באמת עובדים במקצוע שלהם) וגם בשביל לשקר טוב צריך להיות חכם...

ולבסוף...
כנראה שאני נמצא בפורום אם האנשים החכמים במדינה.... (רובכם באיזור כיתהיא-יב לא.? :wtf: :p :o :o :D :toothless :gsmile: :toocool: :toocool: )


:haha: :haha: :haha:

KrazyDJs
אני הדביל היחיד עם ממוצע 98 ?
:confused: :sadgreen:

:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
:( :( :( :( :( :(
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אני הדביל היחיד עם ממוצע 98 ?
:confused: :sadgreen:

:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
:( :( :( :( :( :(


חחח כנראה שכן
כמו חבר שלי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement