|
God Jul! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj P.A! |
| God Jul och Gott Nytt År alla! Önskar alla ett härligt Trance År 2004. Det ser ju onekligen bra ut redan med Johan Gielen och Armin Van Buuren bokade redan. |
|
|
| dbl |
GOD JUL 
från daniels sexy xmas hand :) |
|
|
| ScuL |

GOD JUL! (o gott nytt år) ;) |
|
|
| ShyTrance |
| GOD JUL allihopa :) |
|
|
| Powell |
| gooooooood jul OSV :) |
|
|
| MojjMojj |
Fin tanke det där med Swedish American museum-skitet :) Kan tänka mig alla dessa ungar sjunga svenska julsånger utan ngra å,ä lr ö :D
Finns det inte en stad i USA som heter Stockholm också, jo jag tror det? :) |
|
|
| jofawe |
God jul på er med...
how how.. |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
trevlig Hannukha om ni firar det |
Ja, jag har varit med och tänt ljusen några gånger. Ska faktiskt göra det snart. Jag har ganska många nära vänner som firar Hannuka, gör du ? |
|
|
| montana |
| god jul & gott nytt år från mig till alla er |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
God Jul trevlig Hannukha om ni firar det |
va e det ? |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
va e det ? |
judisk högtid. |
|
|
|
|