|
God Jul! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
God jul på er allesammans....
:disbelief :disbelief |
|
|
| Glorie |
god jul från ett -15-gradigt sundsvall... brrrrrr. min gott nytt år-hälsning kommer nog "directly from the Netherlands" :rolleyes:
(just de, var på grym trancefest här uppe me ett par kompisar och Mike Shiver :D lägger upp bilder i mitten av jan. om vi har ett festarkiv då :D) |
|
|
| SteveTranz4ever |
 |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
|
l33t paint skillz igjen (og denne gangen har du ikke vært full en gang :stongue: ) |
|
|
| Fokused |
| God Jul alla SWETA´s :tongue2 |
|
|
| mindshooter |
| God jul allihopa :) Hoppas ni får fina klappar!! |
|
|
| Pjox |
| God jul alla. Nu har det facktiskt vart julaffton i en hel kvart :D |
|
|
| dbl |
GOD JUL ännu en gång till fast nu e det ju faktiskt julafton :)
fast ärligt talat så känns det inte ett dugg speciellt längre..
tänker knappt på det.... va bättre tider när man va ung.. hehehe |
|
|
| Pjox |
| Joo man såg nog fram imot julen mer när man var liten. Fast detta år så är det lite kul.. Båda mina småbröder börjar bry sig om julen (iaf den äldre) och tycker det är jätte kul o tjatar så jag blir i alla fall påmind om att det är jul :P |
|
|
| St_Andrew |
| God Jul, på riktigt :D |
|
|
|
|