|
Lange & "00" Fleming i Gtb (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
Jag e fett på!!!!! :D:D:D
Flemming har jag fan velat se länge... |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by zamson
ingen sthlmTA bangar på en liten roadtrip eller kanske rättare sagt "tågtrip"! |
Jag är absolut på ! Jag har sett båda 2 och de är verkligen grymma, speciellt JOOF. Lange är också grym och spelar helt annan musik än han producerar, mkt mörkare och mer proggigt. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
ROADTRIP! |
från Skåne eller Sthlm? med tanke på datumet |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
från Skåne eller Sthlm? med tanke på datumet |
Säsongen lever ju fortfarande vid det laget så det lär bli STHLM men man vet aldrig. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Säsongen lever ju fortfarande vid det laget så det lär bli STHLM men man vet aldrig. |
Hoppas ni åker ut tidigt.
:p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
ROADTRIP! | U bet... bara vi har någonstans att sova i Gtb... :) |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
U bet... bara vi har någonstans att sova i Gtb... :) |
bor i en femma precis i närheten av stället där de ska lira. tyvärr har folk redan bokat platser hos mig :(
annars hade jag kunnat trycka in er allihopa (utom DJ_Lazlo).
Tänkte faktiskt bjuda Lange och J00f på frukost i min balkong dagen efter. Utsikt från min balkong:
tror ni de kommer gilla min specialitet Mjölk-te ala Hamid? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
U bet... bara vi har någonstans att sova i Gtb... :) |
finns alltid nordstan med fyllona... hehehehe
har 1 gästsäng.. men man vet aldrig.. min styvsyrra kanske e här då och tar upp plats.. hehe
fast ni kan alla få dela säng med mig om ni vill :p |
|
|
| SWE_TRANCE |
Ähh..är väl bättre vi fixar hotellrum i samma korridor på ett någorlunda billigt/centralt hotell å lever rövare på förfesten ihop :)
Så slipper man det här med sovplatser osv...
Ekonomin kan ju iofs sätta käppar i hjulet, men nåra hundra borde väl gå att avvara. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by RebeL9
bor i en femma precis i närheten av stället där de ska lira. tyvärr har folk redan bokat platser hos mig :(
annars hade jag kunnat trycka in er allihopa (utom DJ_Lazlo).
Tänkte faktiskt bjuda Lange och J00f på frukost i min balkong dagen efter. Utsikt från min balkong:
tror ni de kommer gilla min specialitet Mjölk-te ala Hamid? | Ja ja... men vi våldgästar dig å kör förfest där :D he he
Lugnt med sov plats för mig, känner folk i stan jag kan sova hos, en bla. i Majjorna nånstans och en annan nära universitetet :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Tänkte faktiskt bjuda Lange och J00f på frukost i min balkong dagen efter. Utsikt från min balkong:
tror ni de kommer gilla min specialitet Mjölk-te ala Hamid? |
Jaså du bor i de lyxkvarteren. Då är det Älvsnabben som är ditt främsta kommunala färdmedel då? |
|
|
|
|