return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Lange & "00" Fleming i Gtb (pg. 2)
View this Thread in Original format
mindshooter
Jag e fett på!!!!! :D:D:D

Flemming har jag fan velat se länge...
lonne
quote:
Originally posted by zamson
ingen sthlmTA bangar på en liten roadtrip eller kanske rättare sagt "tågtrip"!


Jag är absolut på ! Jag har sett båda 2 och de är verkligen grymma, speciellt JOOF. Lange är också grym och spelar helt annan musik än han producerar, mkt mörkare och mer proggigt.
Aendy
ROADTRIP!
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
ROADTRIP!


från Skåne eller Sthlm? med tanke på datumet
Aendy
quote:
Originally posted by reveal
från Skåne eller Sthlm? med tanke på datumet


Säsongen lever ju fortfarande vid det laget så det lär bli STHLM men man vet aldrig.
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
Säsongen lever ju fortfarande vid det laget så det lär bli STHLM men man vet aldrig.


Hoppas ni åker ut tidigt.






:p
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Aendy
ROADTRIP!
U bet... bara vi har någonstans att sova i Gtb... :)
RebeL9
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
U bet... bara vi har någonstans att sova i Gtb... :)


bor i en femma precis i närheten av stället där de ska lira. tyvärr har folk redan bokat platser hos mig :(
annars hade jag kunnat trycka in er allihopa (utom DJ_Lazlo).

Tänkte faktiskt bjuda Lange och J00f på frukost i min balkong dagen efter. Utsikt från min balkong:



tror ni de kommer gilla min specialitet Mjölk-te ala Hamid?
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
U bet... bara vi har någonstans att sova i Gtb... :)


finns alltid nordstan med fyllona... hehehehe

har 1 gästsäng.. men man vet aldrig.. min styvsyrra kanske e här då och tar upp plats.. hehe

fast ni kan alla få dela säng med mig om ni vill :p
SWE_TRANCE
Ähh..är väl bättre vi fixar hotellrum i samma korridor på ett någorlunda billigt/centralt hotell å lever rövare på förfesten ihop :)
Så slipper man det här med sovplatser osv...
Ekonomin kan ju iofs sätta käppar i hjulet, men nåra hundra borde väl gå att avvara.

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by RebeL9
bor i en femma precis i närheten av stället där de ska lira. tyvärr har folk redan bokat platser hos mig :(
annars hade jag kunnat trycka in er allihopa (utom DJ_Lazlo).

Tänkte faktiskt bjuda Lange och J00f på frukost i min balkong dagen efter. Utsikt från min balkong:



tror ni de kommer gilla min specialitet Mjölk-te ala Hamid?
Ja ja... men vi våldgästar dig å kör förfest där :D he he

Lugnt med sov plats för mig, känner folk i stan jag kan sova hos, en bla. i Majjorna nånstans och en annan nära universitetet :)
Aendy
quote:
Originally posted by RebeL9
Tänkte faktiskt bjuda Lange och J00f på frukost i min balkong dagen efter. Utsikt från min balkong:



tror ni de kommer gilla min specialitet Mjölk-te ala Hamid?


Jaså du bor i de lyxkvarteren. Då är det Älvsnabben som är ditt främsta kommunala färdmedel då?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement