return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Lange & "00" Fleming i Gtb (pg. 4)
View this Thread in Original format
lonne
quote:
Originally posted by reveal

* Hur uttalar ni "Lange" förresten? "


Du har helt rätt reveal, det uttalas *Läänch*.
TrancE_GyLLe
seriöst Lonne...

quote:
Du har helt rätt reveal, det uttalas *Läänch*.


eller driver du bara.. har alltid sagt å trott Lange som Svenska Mange...
lonne
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
seriöst Lonne...


100% seriös som alltid.;) Skämt o sido ! Jag har hört flera set med Lange, där han blivit presenterad och uttalet har vid
alla tillfällerna varit detsamma.
St_Andrew
http://erikenglund.mine.nu/lange.mp3

;)
TrancE_GyLLe
ojoj där ser man... lär sej nå nytt varje dag!! :)

bra jobbat Lonne å Andrew!!!:D
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by lonne
Du har helt rätt reveal, det uttalas *Läänch*.


nääää, det finns inte att ha med sch-ljudet.. :)
Det KAN BARA INTE uttalas "Lääänch"...
Du har altså hört det på nåt set!!??
Jag måste höra det innan jag blir övertygad, är ju såå inne på (S)Lange.. :)

EDIT: Nu har jag hört st_andrews klipp...å jaa...hon säger Läänsch
MEN är det gramatiskt riktigt?? ;)
P4z!
jag hörde en radiopratare utala det "Länggy" (utalas som 'bungy' i bungyjumping).
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by RebeL9
du kanske menade det med glimten i ögat men det var svårt för mig att tolka det så eftersom du inte använde någon smiley eller liknande. Jämför skillnaden på följande två rader:

1. Du är blåst
2. Du är blåst ;-)

Ganska så stor skillnad som du ser. Att det bottnar någon annanstans har jag ingen som helst aning utan det är helt något som är från din sida.


Klart som korvspad att där är skillnad...det var väl bara jag som var ouppmärksam...hur som helst hoppas jag vi rett ut alla missförstånd. Jag lovar att bättra på mitt smilesplottrande i fortsättningen. ;)
dj_hysterix
vet att armin uttalar det läääänch
SnAQ
FAAAN va coolt :D
Jag bruka ju jobba extra där... Skumt iofs att dom låter en sån här fest vara där...

Hrm... får fråga nästa dag jag är där...

ScuL
quote:
Originally posted by dj_hysterix
vet att armin uttalar det läääänch


jag med.
jag kan lova er att det uttalas som 'Läänch' :)
RebeL9
här är en bild på lokalen. tog den för några timmar sedan:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement