|
Lange & "00" Fleming i Gtb (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| lonne |
| quote: | Originally posted by reveal
* Hur uttalar ni "Lange" förresten? " |
Du har helt rätt reveal, det uttalas *Läänch*. |
|
|
| TrancE_GyLLe |
seriöst Lonne...
| quote: | | Du har helt rätt reveal, det uttalas *Läänch*. |
eller driver du bara.. har alltid sagt å trott Lange som Svenska Mange... |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
seriöst Lonne...
|
100% seriös som alltid.;) Skämt o sido ! Jag har hört flera set med Lange, där han blivit presenterad och uttalet har vid
alla tillfällerna varit detsamma. |
|
|
| TrancE_GyLLe |
ojoj där ser man... lär sej nå nytt varje dag!! :)
bra jobbat Lonne å Andrew!!!:D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by lonne
Du har helt rätt reveal, det uttalas *Läänch*. |
nääää, det finns inte att ha med sch-ljudet.. :)
Det KAN BARA INTE uttalas "Lääänch"...
Du har altså hört det på nåt set!!??
Jag måste höra det innan jag blir övertygad, är ju såå inne på (S)Lange.. :)
EDIT: Nu har jag hört st_andrews klipp...å jaa...hon säger Läänsch
MEN är det gramatiskt riktigt?? ;) |
|
|
| P4z! |
| jag hörde en radiopratare utala det "Länggy" (utalas som 'bungy' i bungyjumping). |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by RebeL9
du kanske menade det med glimten i ögat men det var svårt för mig att tolka det så eftersom du inte använde någon smiley eller liknande. Jämför skillnaden på följande två rader:
1. Du är blåst
2. Du är blåst ;-)
Ganska så stor skillnad som du ser. Att det bottnar någon annanstans har jag ingen som helst aning utan det är helt något som är från din sida. |
Klart som korvspad att där är skillnad...det var väl bara jag som var ouppmärksam...hur som helst hoppas jag vi rett ut alla missförstånd. Jag lovar att bättra på mitt smilesplottrande i fortsättningen. ;) |
|
|
| dj_hysterix |
| vet att armin uttalar det läääänch |
|
|
| SnAQ |
FAAAN va coolt :D
Jag bruka ju jobba extra där... Skumt iofs att dom låter en sån här fest vara där...
Hrm... får fråga nästa dag jag är där... |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
vet att armin uttalar det läääänch |
jag med.
jag kan lova er att det uttalas som 'Läänch' :) |
|
|
| RebeL9 |
här är en bild på lokalen. tog den för några timmar sedan:
 |
|
|
|
|