|
Lange & "00" Fleming i Gtb (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jaså du bor i de lyxkvarteren. Då är det Älvsnabben som är ditt främsta kommunala färdmedel då? |
när jag flytta hit var det ballt att ta älvsnabben in till skolan och stan men den är ju ganska seg jämfört med bussarna. Speciellt sedan 16-bussen började köra. Tar knappt 10 min till stan med den linjen. |
|
|
| WhiteRussian |
Låter juh helt klart intressant.
Var länge sedan man var i andra delar av Sverige också, :p
Sovplats är väl inte så viktigt egentligen, bara ta något tåg några timmar efter festen och sova hela vägen hem till Stockholm. |
|
|
| AnD |
| Perfekt som invigning av sommarlovet. |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by RebeL9
bor i en femma precis i närheten av stället där de ska lira. tyvärr har folk redan bokat platser hos mig :(
annars hade jag kunnat trycka in er allihopa (utom DJ_Lazlo).
|
Vad har du emot mig nu då? |
|
|
| RebeL9 |
det var inte jag som var elak först iallafall :( |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by RebeL9
det var inte jag som var elak först iallafall :( |
Menade det inte riktat mot någon särskild person :) Tycker mest det är tråkigt om folk är sura på varandra, bättre att ta personlig kritik via PM, om inte personen efterfrågar kritik såklart ;)
Fortsätt nu snacka om Lääänch* och Fleming istället :p
* Hur uttalar ni "Lange" förresten? "Svenskt uttal" som i Mange (Magnus), eller så som jag skrev ovan? Eller kanske på nåt helt annat sätt? :) |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by reveal
Menade det inte riktat mot någon särskild person :) Tycker mest det är tråkigt om folk är sura på varandra, bättre att ta personlig kritik via PM, om inte personen efterfrågar kritik såklart ;)
|
förstod inte varför han skrev så till mig från allra första början. jag har typ aldrig ens skrivit en rad till honom eller svarat på någon av hans inlägg. |
|
|
| DJ_Laszlo |
Upprinnelsen till det var ju för att jag kallade Rebel9 för SWETA's officiellan negativity-spridare - som ju var menat med glimten i ögat. Däremot lät kommentaren jag fick tillbaks som något som bottnar någonstans längre tillbaka än i ett enda fånigt litet uttalande.
Jag misstänker att det bygger en del på att jag råkade säga mitt om vad jag tyckte om moderatorernas och andra besökares uppförande gentemot andra oinsatta ungar i trance-diskusen på Lunarstorm för ett bra tag sedan. Det var givetvis inte riktat mot någon ensam individ, men det kanske uppfattades så, vad vet jag? |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Upprinnelsen till det var ju för att jag kallade Rebel9 för SWETA's officiellan negativity-spridare - som ju var menat med glimten i ögat. Däremot lät kommentaren jag fick tillbaks som något som bottnar någonstans längre tillbaka än i ett enda fånigt litet uttalande.
Jag misstänker att det bygger en del på att jag råkade säga mitt om vad jag tyckte om moderatorernas och andra besökares uppförande gentemot andra oinsatta ungar i trance-diskusen på Lunarstorm för ett bra tag sedan. Det var givetvis inte riktat mot någon ensam individ, men det kanske uppfattades så, vad vet jag? |
du kanske menade det med glimten i ögat men det var svårt för mig att tolka det så eftersom du inte använde någon smiley eller liknande. Jämför skillnaden på följande två rader:
1. Du är blåst
2. Du är blåst ;-)
Ganska så stor skillnad som du ser. Att det bottnar någon annanstans har jag ingen som helst aning utan det är helt något som är från din sida. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by reveal
* Hur uttalar ni "Lange" förresten? "Svenskt uttal" som i Mange (Magnus), eller så som jag skrev ovan? Eller kanske på nåt helt annat sätt? :) |
Jag uttalar det precis som ordet "slang", fast utan s:et då ;)
Fast lite amerikanskt A kanske..hrm..svårt det dära med uttal :) |
|
|
|
|