return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Friday's i Malmö (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rotor
Kul att ni gillade det. Vi är ganska nöjda själva. Alla var verkligen på topp. Kanske var det all champagne? :)

Vi kan inte göra så mycket åt ljudet. Grannarna delar inte vår entusiasm för vissa frekvenser. :P

Sen är tanken att det ska vara som det var nu. Inte Über högt, bara tillräckligt. Man ska kunna snacka mingla och mysa i kuddarna utan att behöva skrika sig hes. Nått som vi saknat på andra ställen.


Repriser? Oja! Ni kan börja med att boka in den 23:e och den 30:e :)


Boom!
Andreas
stumpan83
Vilken snurrigt roligt kväll jag hade. Lika förvirrad som vanligt va jag ju då *hehe* men det e bara sån jag e.
Helt klart en lyckad kväll, myspys bland kuddarna & massa stampande på golvet.

Yr som jag e så tog jag på mig att hjälpa till att städa oxå men det va ganska lungt ändå. Kul att få hjälpa till
:tongue3

Nu längtar man till nästa fest. Finns det några planer på vem som ska va dj då?

Kramiz
eXton
kan bara instämma till tidigare poster - hade skitkul

så vi kan alltså boka in 23e och 30 januari? niiiiiiice
tyckte volymen var bra, jag tycker också man ska kunna prata, men basdunket behöver inte vara obefintligt för det - särskilt på lilla golvet verkade det som man hade glömt den helt... släpa dit en bas nästa gång så blir det perfekt! skitbra lokal ju!

hoppas det blir samma djs...

var ju dock tvungen att sticka strax efter 2, skulle upp tidigt :( så man missade väl det bästa förstår jag
Dj_Irish
quote:
Originally posted by eXton
kan bara instämma till tidigare poster - hade skitkul

så vi kan alltså boka in 23e och 30 januari? niiiiiiice
tyckte volymen var bra, jag tycker också man ska kunna prata, men basdunket behöver inte vara obefintligt för det - särskilt på lilla golvet verkade det som man hade glömt den helt... släpa dit en bas nästa gång så blir det perfekt! skitbra lokal ju!

hoppas det blir samma djs...

var ju dock tvungen att sticka strax efter 2, skulle upp tidigt :( så man missade väl det bästa förstår jag


Som jag förstått det är det lite ändringar i schemat och det är datumen 23:e och 24:e januari som man får holla koll på. Anreas [Rotor] vet naturligtvis mer om detta och kommer bekräfta de slutgiltiga datumen snart skulle man tro :)

Jag har även hört att ljudet i den lilla "skrubben" kommer att förbättras med samma ljudsystem som användes på det stora golvet i måndags så det ska nog bli bra Exton :)
stumpan83
Snart e det fest igen *weweeiiiooo* Massa mingel & mys *hihi*:happy2: :happy2: :happy2:
Smekbar
jasså? när då? =) vill man ju inte missa...
reveal
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Som jag förstått det är det lite ändringar i schemat och det är datumen 23:e och 24:e januari som man får holla koll på.


Jahapp, får tydligen redan avbryta sviten med att ha kommit alla gånger :) Men det blir nog tillräckligt med folk även utan mig :p
Dj_Irish
Ny info som gäller nu boys and girls :)

Hemsida: Firday's

Det blir fest den 23:e och den 30:e.

Den 23:e:

Main Floor:
Mingel Master: Jesper
Tegma (Live)
Sekas (STP)

Lilla Golvet (Da Skrubb!)
Irish
Nyman
Andreas
Twisted B2B


Den 24:e
Main Floor:
Mingel Master: Andreas
Peter Dijital (Digital Structures)
Wiking (STP)

Lilla Golvet (All mighty Skrubb!)
Irish
Nyman
TwistedB2B

Från deras main page:

quote:
Klubben med hög mingelfaktor!

Vi hade nog inte vågat tro att premiären på Cillas skulle locka så vansinnigt mycket folk.
Trots mycket andra aktiviteter i stan fyllde vi tidigt. Folk myste bland kuddarna och drack champagne fram tills dess att musiken började komma igång på allvar. Sekas och Wiking fick igång folket rejält på stora golvet medans fullt battle pågick mellan dom tre jockarna på lilla golvet.
Vi har fått möjligheten att göra om denna magiska kväll 2 gånger innan det ska ske lite andra aktiviteter i lokalerna. Men med det inte sagt att Friday´s inte kommer att dyka upp där då och då. Självklart högg vi dessa datumen så länge och ska se till att dom blir minst lika bra som den första. Som sagt var det fullt tidigt förra gången så kom i tid, gärna innan 23. Missar man minglet i början har man missat halva upplevelsen.

Räkna med två fullspäckade kvällar på Cillas!!

Smekbar
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Ny info som gäller nu boys and girls :)

Hemsida: Firday's

Det blir fest den 23:e och den 30:e.

Den 23:e:

Main Floor:
Mingel Master: Jesper
Tegma (Live)
Sekas (STP)

Lilla Golvet (Da Skrubb!)
Irish
Nyman
Andreas
Twisted B2B


JAAAAAA!!! :) Tegma har gjort sååå bra musik så de lär ju va skitbra live :) speciellt X-calibur e svinigt bra.. :) jag lär ju dyka upp alltså :)
stumpan83
Snart e det fest igen *hehe* :D

CJ InterCity
wow så man KAN alltså festa loss till trance i Malmö? :eyes:
stumpan83
klart du kan det :) det e fest både på fredag & lördag men den på lördag e hemligt lokaliserad :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement