|
Friday's i Malmö (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
| jasså är det varje fredag? trodde typ att jag missade årets fest eller nåt :o vem spelar denna veckan då? |
|
|
| stumpan83 |
Nä det e inte var fredag,tyvärr :)
kolla in på www.acepromotion.com där står infon om festen :tongue3 |
|
|
| CJ InterCity |
vem komemr ikväll då?
mina polare lyssnar inte på trance och jag vill inte dit själv. men om någon av er ska dit kanske ni kan skicka ett litet SMS så ses vi där ;) 0704 096196 :tongue3 |
|
|
| Rotor |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
vem komemr ikväll då?
|
Alla, det är bara att dyka upp! ;) |
|
|
| CJ InterCity |
är det du som är DJ Andreas? ja, i så fall får jag tacka för ett skönt set. lika skönt som den du spelade på Trinity 2 i höstas ;)
jag höll ögonen öppna efter sweta-folk men fick inte syn på någon. hade hoppats på att någon skulle messa så att vi kunde träffas men aja, det var kul ändå :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
jag höll ögonen öppna efter sweta-folk men fick inte syn på någon. hade hoppats på att någon skulle messa så att vi kunde träffas men aja, det var kul ändå :) |
Kommer bli enkelt sen när vi fått våra tröjor :D |
|
|
| stumpan83 |
| Som vanligt en super bra fest :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by stumpan83
Som vanligt en super bra fest :D |
Du får lägga in en bild på dig, så man vet vem man ska hålla utkik efter nästa gång :) |
|
|
| CJ InterCity |
| skulle precis föreslå det ;) |
|
|
| stumpan83 |
har inget så litet kort, funkar ej!:D
fattar nada hur man får upp kort & så, lyckas inte på mina försök. |
|
|
| CJ InterCity |
vi ses väl om en vecka ändå ;)
fast jag tänkte dra till Köpenhamn på eftermiddagen och handla skivor med en kompis. kanske vi kan träffas på hovedbanegården eller utanför Gorgeous? eller innanför...:p |
|
|
| reveal |
Andreas:
"Efter vissa ombyggnationer är det dags för Friday's igen!
Fredagen den 12/3
Lirar gör,
gen.6 (creon rec)
Sekas (STP)
Jesper (The mingelmaster)
18år
80:-
22-03
Det blir fullt tidigt så kom i tid!
Tack å hej! :)" |
|
|
|
|