return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Friday's i Malmö (pg. 3)
View this Thread in Original format
eXton
nämen nu är det väl lite fel? jag tror irish skrev fel datum på andra gången. Det är ju 23e och 30e (inte 23e och 24e).

verkar ju lite korkat att köra två dagar efter varandra med.

sen tycker nog jag att köra så tätt som 1 vecka emellan också är lite väl friskt vågat, jag skulle nog rekommendera att dra ut lite på det och att satsa på att piffa upp lokalen lite mer varje gång.
Själv tyckte jag det var helt ok första gången men några kompisar var lite gnälliga ang lokalen iaf...

Det är ju musiken som är det viktiga iaf (och lite ljud o ljus såklart)!
Smekbar
quote:
Originally posted by eXton
nämen nu är det väl lite fel? jag tror irish skrev fel datum på andra gången. Det är ju 23e och 30e (inte 23e och 24e).

verkar ju lite korkat att köra två dagar efter varandra med.

sen tycker nog jag att köra så tätt som 1 vecka emellan också är lite väl friskt vågat, jag skulle nog rekommendera att dra ut lite på det och att satsa på att piffa upp lokalen lite mer varje gång.
Själv tyckte jag det var helt ok första gången men några kompisar var lite gnälliga ang lokalen iaf...

Det är ju musiken som är det viktiga iaf (och lite ljud o ljus såklart)!


hmm tror inte hon menade att det är ett till "fridays" på lördag.. utan nån annan arrangör som kirrar fest :) men de kan va fel... anyways... många som ska dit på fredag? jag vet att jag ska iaf :)
Dj_Irish
quote:
Originally posted by eXton
nämen nu är det väl lite fel? jag tror irish skrev fel datum på andra gången. Det är ju 23e och 30e (inte 23e och 24e).

verkar ju lite korkat att köra två dagar efter varandra med.

sen tycker nog jag att köra så tätt som 1 vecka emellan också är lite väl friskt vågat, jag skulle nog rekommendera att dra ut lite på det och att satsa på att piffa upp lokalen lite mer varje gång.
Själv tyckte jag det var helt ok första gången men några kompisar var lite gnälliga ang lokalen iaf...

Det är ju musiken som är det viktiga iaf (och lite ljud o ljus såklart)!


Hehe, jag skrev inte fel. Just då var det de datumen som gällde (även den 30:e) men sedan har lokalägarna rört ihop det lite grann och kvar blev det vi har nu. 23:e och 30:e. Meningen var att köra enbart prog/psy på fredagen och "vanlig" trance på lördagen.

Anledningen till en veckas mellanrum kan väl egentligen arrangörerna förklara bättre men en av anledningarna är att köra igenom konceptet ordentligt för att visa ägarna att detta funkar. Det är ju inte precis som om det händer så mycket annat i Malmö ändå så det krockar ju knappast med någon anna fest.

Ljud och ljus kommer att förbättras så vitt jag vet. Meningen är naturligtvis att få det så bra som möjligt så förvänta er inte att det blir precis som förra gången ;)
stumpan83
Från början va det tänkt att det skulle va fest både fredan & lördan men lördan blev dubbelbokad.

Men festen jag snackar om som jag ska på lördag e inte samma, det e annan arrangör & på ett diffrent ställe *hehe*:D
Rotor
Hejsan,

Jorå, Det blir lite ändringar på Fredag. Inga jätte stora men några små förbättrningar ska vi givetvis göra. Garderoben ska byggas om och flyttas, mera ljud på lilla, lite annat ljus å sånt smått å gott.


Ses på Fredag. Det blir galet bra. Kom i tid bara för vi kommer nog att få stänga entrén ganska tidigt denna gången.

Ace promotion

Boom
Andreas
Cow
det här låter skoj, har bara hört positivt om Cillas än så länge :)

jag drar nog dit
CJ InterCity
då gör väl jag det också :D

hoppas bara de släpper in 18 åringar :nervous:
Rotor
quote:
Originally posted by CJ InterCity
då gör väl jag det också :D

hoppas bara de släpper in 18 åringar :nervous:


Jorå, det gör vi. :tongue3


Inte för att vi fått några klagomål men vi var inte själv nöjda med barutbudet. Detta är fixat till på Fredag och det kommer se ut som i vilken annan nattklubb som helst.

C U there.
stumpan83
I morrn e det äntligen dax.
Ska iofs till cillas redan på dagen & hjälpa till att förbereda, trevligt,trevligt :)
el_vez
är tyvärr uppbokad, men kommer lätt den 30:e

CJ InterCity
sablar. fick veeerschta influensan i torsdags :(

hur var festen?? :cool:
stumpan83
Festen va helt klart super bra :)

På fredag e det dax igen *weeii* :tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement