|
Trance Reviews - Januari 2004 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Meltos |
| quote: | Originally posted by pooley
op plaat uit? |
In zeker zin wel ja, ma alleen nog ma in promo versie... Het wordt nog ff wachte :( |
|
|
| pooley |
| promos kunde vinden he |
|
|
| Meltos |
| quote: | Originally posted by pooley
promos kunde vinden he |
Yep, da klopt...:) Dacht da ge bij Bonzai ok wel promo's kon krijge voor bv e tijd van 3 maande of as je langer wil kan ok, ma dan loopt gewoon je bedrag wat op :rolleyes: (of ben'k hier de mist in gegaan :conf: ) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| bij bonzai kunde idd op de promo mailing inschrijven, alleen brengen die lately nix dan crap uit dus ni echt iets interessants |
|
|
| Meltos |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
bij bonzai kunde idd op de promo mailing inschrijven, alleen brengen die lately nix dan crap uit dus ni echt iets interessants |
Peins dat da inderdaad ok ma e duur gevalleke is, as der ni echt iet bij zit wa ge anders verwacht had :rolleyes: Tja, dan zitte der ma mee... Ik wacht wel tot die gewoon gereleasd wordt :D ;) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| promo mailing van asot zouk anders wel zien zitten ;) |
|
|
| Meltos |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
promo mailing van asot zouk anders wel zien zitten ;) |
He he... :D Da zou't wel zijn ze :crazy: :D :p |
|
|
| Eagle` |
| wel triestig eigelijk promo's moeten toch gratis zijn normaal eh :) |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
bij bonzai kunde idd op de promo mailing inschrijven, alleen brengen die lately nix dan crap uit dus ni echt iets interessants |
kijk verder dan de big guns zoals MIKE & L-Vee..
Azior, Subsphere, Workafiction, etc.: allemaal nieuw talent op Bonzai, en als je het mij vraagt maken die heerlijke muziek.
@ pooley: vinyl is verkrijgbaar vanaf 17 februari in de Bonzai webshop en in Rebelgrooves music store.. |
|
|
| pooley |
| Rebelgrooves is waar? |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| quote: | Originally posted by tor8024
kijk verder dan de big guns zoals MIKE & L-Vee..
Azior, Subsphere, Workafiction, etc.: allemaal nieuw talent op Bonzai, en als je het mij vraagt maken die heerlijke muziek.
@ pooley: vinyl is verkrijgbaar vanaf 17 februari in de Bonzai webshop en in Rebelgrooves music store.. |
hallo, ik kom ook in platenzaken hoor, en ik beluister alles waar bonzai op staat, maar 'k vind het allemaal maar povertjes. Kzou er zeker geen 300 euro in steken om drie maand van die muziek te krijgen, dan koop ik liever voor 300 euro platen waar ik me helemaal achter vind.
En rebelgrooves is ergens de kanten van antwerpen dacht ik, veurne ofzoiets als da bestaat |
|
|
| tor8024 |
Veurne is in West-Vlaanderen, lol
Deurne is the place you need to be.
en fus, smaken verschillen da's waar. |
|
|
|
|