|
Trance Reviews - Januari 2004 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| [BE]FusioN`-- |
| veurne, deurne, tis allemaal tzefde :p |
|
|
| CygnusX |
Markus Schulz presents Elevation - Clear Blue [Blue Room Remix]
Vette remix door Markus Schulz. De zware bass doet me denken aan Laurent Garnier.
7/10 |
|
|
| CygnusX |
Jon The Dentist - Global Phases [Agnelli & Nelson's 2004 Remix]
Harde remix van ouder trance nummer ('96). Niet direct wat je van Agnelli & Nelson zou verwachten, het gaat eerder naar de techtrance toe. Ik vind em in ieder geval wel vet klinken. Oh ja, als iemand zich afvraagt waar de lyrics uit de Original Mix vandaan komen, ze komen uit True Romance en de stem is van Christopher Walken.
7/10 |
|
|
| FredNova |
effe eens meespelen :tongue2 omdat ik de volgende plaat zo goed vind
AR52 - ENIGMA / AIR TRAFFIC (label = JOOF)
Net op promo gekregen (Thanx G => Sound-Station)
Enigma, wat een opvolger voor 'Hibernation'!
Dikke trance bom op het label van John 00 Flemming.
Eentje die nog lang gaat blijven hangen.
greetz - Fred
score = 9/10 |
|
|
| Meltos |
Boss@Nova - Stone Cold
Eindelijk is hij op vinyl te verkrijgen (me gans blij :D)... Fijne opbouw, sterke vocals, goeie climax, kortom gewoon e pracht van een plaat!! Heeft wel lang geduurd voor dat hij gewoon uitgebracht wordt, want zat al van in de November bij Soundstation te zegge, als die plaat binnekomt zeker opzij houde, sorry he jongens :D ;) ( Hoop da ze't nu nog zulle wete :nervous: )
Rate: 9.5/10
Label: Purple Eye Entertainment
Release Date: 22.01.04
Remixen: A1. Original / B1. Yves Galliard Mix / C1. Boss@Nova Groove Mix
Dj Support: Ferry Corsten (Sensation White 2003), Armin van Buuren (ASOT, 16 Year Illusion,..) |
|
|
| CygnusX |
Airscape - Sosei
Fijn om de Belg en de half-Belg terug te zien, dit behoort tot hun betere werk. De breakdown lijkt wat op Beauty Of Silence. Toppertje!
7.5/10
Superdrivers - Pole Position/Suspension
Superdrivers is een nieuw project van Dave 202 & Phil Green. Als ge die 2 kerels goed vindt, dan is dit nummer een echte aanrader. Tot nu toe heb ik enkel Suspension gehoord en die is de moeite. Bevat ee piano-breakdown die gegarandeerd potten breekt op de dansvloer :)
7.5/10 |
|
|
| lavizh |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Vascotia - Calibro
Uplifting trance in de (vroegere) stijl van Airbase. Catchy melodie. Vascotia is een nieuw project dat bestaat uit 2 Noorse kerels : Lavizh & Frode. In deze thread zeggen ze dat de versie die op internet staat nog foutjes bevat en dus niet de definitieve versie is. Er is ook een heerlijke zweverige Sonicvibe Remix, die regelmatig door DJ Precision gedraaid wordt.
8/10
Super8 - Alba/Dawn
Alle 2 pareltjes. Alba is m'n favoriet van de 2, door die fantastische breakdown. Beiden zijn ze gedraaid door Above & Beyond tijdens hun ASOT XXL.
Alba : 8/10
Dawn : 7.5/10
Matt Darey - Nocturnal Delight
Goeie, energieke uplifting trance zoals je verwacht van Matt Darey. Een beetje te vergelijken met Electro Buzz, en bijna zo goed als dat nummer.
7.5/10
8 Wonders - Rainy Days
De vrij lange breakdown met de regengeluidjes op de achtergrond geeft me kippenvel. Goed nummer, zou perfect passen in ASOT.
7.5/10 |
Please write that in english =) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by lavizh
Please write that in english =) |
Sure, gladly :)
Vascotia - Calibro
Uplifting trance in Airbase's (former) style. Catchy melody. Vascotia is a brand new project consisting of 2 Norwegian dudes : Lavizh :D & Frode. In this thread, they're saying that the version that can be found online contains some errors and that it isn't the final version of the track. There's also a beautiful soaring Sonicvibe Remix, already caned by DJ Precision regularly.
8/10
Awesome tune! :D |
|
|
| TheMadman |
Ik heb er ook nog een paar :
Sienna - Evolutione :
Lekker trance plaatje, aparte synths en toch wel een kleine techy edge eraan.
Best wel goed als je het aan mij vraagt.
8.5/10
Sienna - La differenza :
Een totaal ander nummer op de ander kant van de schijf.
Begint vrij donker maar slaat dan om naar een vrij happy sfeertje.
Vond ik persoonlijk iets minder
7/10
Ofra Hazra - Love Song : mike vs zigli rmx
Woow, weer een mega schijf van onze mike.
Lekkere donkere beat met typische mike sound.
Goede build up, breakdown, kortom een must have.
Schijf gaat zeker brokken maken.
9.0/10
Mauro picotto & Ricardo Ferri - Taotek Ep
De nieuwe Ep van mauro picotto.
Techno van de bovenste plank in typische mauro picotto stijl. En echt springnummer vind ik.
Voor mensen die graag techno nummertjes in hun sets willen plakken : dees moet je zeker hebben.
8.5/10
btw weet er iemand iets over de (eventuele) release date van voglende nummers :
rio klein - fearless (push rmx !!)
fictivision vs Phynn - Escape (phynn rmx)
greetz |
|
|
| lavizh |
| Ah, i wish i could speak dutch, bah! :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by TheMadman
Mauro picotto & Ricardo Ferri - Taotek Ep
De nieuwe Ep van mauro picotto.
Techno van de bovenste plank in typische mauro picotto stijl. En echt springnummer vind ik.
Voor mensen die graag techno nummertjes in hun sets willen plakken : dees moet je zeker hebben.
8.5/10
|
Wat een ontzettende tegenvaller is dit zeg.. Maar da's dan mijn mening he :)
De A-kant is echt een goedkope technoplaat, met een oldschoolsampletje dat het ongetwijfeld goed gaat doen bij het grote publiek.. Tiesto-techno noem ik het, en zoek maar uit of dat een compliment is :)
De twee tracks op de B-kant zijn ordinaire vullertjes, niks speciaals aan..
Het ergste is denk ik gewoon dat ik er veel van verwacht had na de goede Alchemist EP en de enorm vette Eroi di Carta (een van de vorige releases op het Alchemy-label, waar deze ook op uitgekomen is..)
Hier gaat mijn geld echt niet naartoe :) |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by TheMadman
Ik heb er ook nog een paar :
Sienna - Evolutione :
Lekker trance plaatje, aparte synths en toch wel een kleine techy edge eraan.
Best wel goed als je het aan mij vraagt.
|
*kijk daar een mier*
/me humps de mier
Evoluzione |
|
|
|
|