return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
I'm Back!!!!
View this Thread in Original format
Sniper
שלוםםם אנשים!!!!
אחרי המון המון זמן שלא הייתי פה
מכל מיני סיבות כמו
צבא, חסמו לי ת'יוזר משום מה.. ועוד כל מיני לא חשובים
אז חזרתי!!! תוודה לאליאור שדיבר עם סוומפר על היוזר שלי והכל מסודר עכשיו

אז לאלה ששואלים אני משרת בבית ליד (15 דקות מהבית) בינתיים לא יומיות אבל זה בטיפול, היציאות שלי זה שלוש בבסיס, 4 בבית לבינתיים
בלי שבתות ובלי שמירות:) בלי עין הרע. מממ התנאים לא הכי סבבה אבל אני מכיר שם מלא אנשים והם דווקא סבבה ושאני אומר תנאים זה מבחינת אוכל חדרים לישון וכו' אבל חפיף:]
היום אני ביודק 5 חודשים מגיוס ובקטנה לא הרגשתי את זה הזמן פשוט עף

ועכשיו שיש לי הרבה יותר זמן בבית אני יכול להמשיך לצלם לאחר איזה הפסקה של 4 חודשים:) ולהמשיך לעבוד על מוזיקה כמו שצריך..

האמת היא שאני כבר בקושי שומע אפליפטינג וכל המלודיות האלה, אני יותר מאוהב באהוס, וכל המוזיקה היותר איטית:) אחלה מוזיקה!!!
וגם מנסה כמו שיותר ליצור מוזיקה כזאת.

וזהו, אני חושב:] בכל אופן האמת היא שממש התגעגתי!!
למקום הזה חחח
וזהו אני רואה פה הרבה אנשים חדשים

ולאלה שלא מכרים אותי פה
אז אני אלעד בן דוד
בן 19 וחצי
מנתניה

והשאר פשוט לא צריך לענין אף אחד:]


נשתמעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע!!!!!!
Flotser
אחייייייייייייייייייייייייייייייייייי

התגעגנו!!!!!!!!!!!!!!
ברוך השב
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :crazy: :crazy: :crazy:

ותזכיר מה התפקיד שלך?
היה לך איזה קורס שלא אהבת לא?...
H.A.
ברוך שובך גם לך
Sniper
זה ניראה כאילו לאף אחד לא איכפת שחזרתי:(
מניאקים!!! שכחתם מי היה אבא שלכם!!!
חח ומיכאל כן אחי הייתי בקורס טכנאי במ"ק ואחרי חודשיים של ניסיונות לצאת הוציאו אותי אחרי שאבא שלי התקשר למפקד גף והיה סיפפור שלםם:]


וזהווו עכשיואני בינתיים מבסוט
HyPeRSoNiC
ברוך שובך :D:D:D:D
DjChook
O M G

אחיייי חשבתי עליך אתמול בלילה !!

היה איזה 4 בבוקר, ואני צרוד עכשיו אז אני חושב לעצמי

וואי אולי נתקשר לאלעד ונשאיר לו הודעה כמו

"נכון שיש לי עכשיו קול עוד יותר סקסי"

כי כל הזמן אומרים לי את זה עכשיו.. כולם חחח :)
eXeTik
טוב לראות שחזרת... נתניה אתה אומר אה?
אם אתה מחפש משהו קרוב לבית ועם "תנאים"..... ווינגייט
KrazyDJs
ברוך הבא אח שלי :)
זה עבד בסוף :D

שמח לראות שחזרת סוף סוף...
oDrori2
הרפתקאות :):):):)
ברוך השב אלעד :)
Tarantula
אלעדי@#%@#%
מותתקקקקקק!#$!#
תיכנס קצת לאיסי
צריכים לדבר:D :p

Black-Dragon
ברוך שובך אחי!!!!!!!!!!!!!
ממש נעלמת אבל טוב שחזרת אחי
:crazy:
Sniper
כמה טוב לחזור הביתה!!!:]]

אלונוש - אני תמיד זמין באי סי קיו ואם לא באיסי קיו יש לך ת'סלולרי שלי
צ'וקי - כמה כיף לדעת שאני לא היחיד שחושב שיש לך קול סקסי.. אני מתגעגע אליו..:]
רונן - אחי לא רע לי בבית ליד אני לא יכול לבקש יותר מזה.. ואם אני יבקש זה יחשב לחוצפה.. ואני מסתפק בינתיים במה שיש אבל מנסה לארגן יומיות.

אליאור - שוב פעם תודה תודה תודה:]
אלי,עודד - תודה רבה גם לכם:]

כמה טוב לחזור הביתה:]]
חחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement