|
Salut =) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
ברוכה הבאה שיראל
אני רועי ואני המוד של הפורום הזה...
אם יש לך בעיה את מוזמנת לפנות אליי...
בכל אופן...
אני מקווה שיהיה לך אחלה פה ותהיי מרוצה מהאנשים ומהכל...
בנוסף תקראי את הט'רד למעלה של החדשים...
ותרשמי את עצמך ב
meet the crew
ושיהיה לך יום בריאות :disbelief |
|
|
| arik |
NICE TO MEET YOU
IM IS ARIK
ANI KOSI |
|
|
| Biondo |
ממממ
שיר-אל
זה בדיוק מה שאנחנו אוהבים כאן
;) |
|
|
| Origin |
Welcome 2 ours humble House or Trance !;)
I'm IGOR |
|
|
| LA© |
אני אנני.. עוד אחת מהבנות פה...
מקווה שתהני.. יש פה אחלה אנשים ואם את אוהבת טראנסים ומוזיקה אלקטרונית לסוגיה, הגעת למקום הנכון!
ואלונה - בסוף עוד נשתלט!!!!!!!!
:crazy: :tongue3 :crazy: :tongue2 :toocool: :haha:
ENJOY!!!
Peace |
|
|
| H.A. |
אני אמיר, וכל מה שנשאר לי להגיד לך זה רק "ברוכה הבאה לפורום" ;)
תהני |
|
|
| HyPeRSoNiC |
שלום שלום
אנשים! עוד בת מצתרפת אלינו! בואו ננסה לא להפחיד אותה יותר מדי.... לפחות עד שהיא תתרגל אלינו....
;) ;) ;)
נעים מאוד! אני אורן
תיהני פה!!!
:D |
|
|
| TinkerbeL |
שלום...... אני טלי
אחת מהבנות הבודדות פה
תהני
:D
עוד כמה בנות ואנחנו באמת בדרך הנכונה להשתלט על המקום הזה :crazy: |
|
|
| -CosmicFire- |
היי ממצב
אני קיפר מכפר-סבא...
תהני פה בפורום אבל אל תפחדי כי יש פה כמה אנשים מאד מאד מוזרים
את יכולה רק לקוות שיובל יציל אותך :]
***לשפיצר אם הוא במקרה רואה את זה***
שפיצר ראיתי איתך השבוע
אחי אתה בסוטול תמידי נכון??
קראתי לך ולא שמעתה שוב... |
|
|
| TTman |
וואלה ברוכה הבאה...
בלי לעשות שטויותתתת, חחחחח, סתם סתם
יאללה תהני
אני גלגול
אבל בשבילך אני גל |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Biondo
ממממ
שיר-אל
זה בדיוק מה שאנחנו אוהבים כאן
;) |
מהההההההההההההההה זהההההההההההההה הכוסיווווווווווווווווות האלההההההההההההההההההההה?! :eek: |
|
|
| DjChook |
אני יגיד רק דבר אחכ
:tongue3
(חן... 18.5 רמת גן)
BUT KNOWS AS CHOOK |
|
|
|
|