return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Salut =) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Sniper
ברוכה הבאה לפורום שלנו
אני אלעד בן 19 וחצי מנתניה:]
אני בקושי נמצא פה ביגלל שיש דבר כזה שניקרא צבא:P
חחח

סתםם
מממ מקוה שתהני פה

והמשך צ'יטוט נעים
NyKoN
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
קראתי לך ולא שמעתה שוב...


חחחחחחחחחח ייבש אותך!
זה נקרא התעלמות אחי חחחחחחח

אני אלון- קרית אונו
:D

איזה תיכון את? מקיף או בן צבי??
coby
welcom

אני קובי .. יובל הוא האח שבחיים לא היה לי.. אז אם הוא שלח אותך את בסדר מבחינתי :)


ואם את כוסית זה עוד יותר טוב...

:D
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by coby
welcom

אני קובי .. יובל הוא האח שבחיים לא היה לי.. אז אם הוא שלח אותך את בסדר מבחינתי :)


ואם את כוסית זה עוד יותר טוב...

:D



היא התכוונה אלי
..יש פה 2 יובל אתה יודע
Sm0keMachine
היי
Vortex_SA
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
היא התכוונה אלי
..יש פה 2 יובל אתה יודע


חפיף אנחנו משפחה אחת גדולה :)
GLoBaL-MUZiK
אהלן אני בבר ואת יכולה לקרוא לי בבר
אין לי מה לספר לך יותר, בהצלחה
Shahar
Shahar
Flotser
ברוכה הבאה
!! :p

אני מיכאל
:crazy:
coby
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
היא התכוונה אלי
..יש פה 2 יובל אתה יודע



אה טוב אז היא לא בסדר מבחינתי..

Hell_Copter
quote:
Originally posted by coby
ואם את כוסית זה עוד יותר טוב...

:D


רואים שיש פה ילדים קטנים לפי החוסר טקט :wtf:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Hell_Copter
רואים שיש פה ילדים קטנים לפי החוסר טקט :wtf:


חחחחחח כן אה.....

מוזר, הנוער של היום.......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement