|
Salut =) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
ברוכה הבאה לפורום שלנו
אני אלעד בן 19 וחצי מנתניה:]
אני בקושי נמצא פה ביגלל שיש דבר כזה שניקרא צבא:P
חחח
סתםם
מממ מקוה שתהני פה
והמשך צ'יטוט נעים |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
קראתי לך ולא שמעתה שוב... |
חחחחחחחחחח ייבש אותך!
זה נקרא התעלמות אחי חחחחחחח
אני אלון- קרית אונו
:D
איזה תיכון את? מקיף או בן צבי?? |
|
|
| coby |
welcom
אני קובי .. יובל הוא האח שבחיים לא היה לי.. אז אם הוא שלח אותך את בסדר מבחינתי :)
ואם את כוסית זה עוד יותר טוב...
:D |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by coby
welcom
אני קובי .. יובל הוא האח שבחיים לא היה לי.. אז אם הוא שלח אותך את בסדר מבחינתי :)
ואם את כוסית זה עוד יותר טוב...
:D |
היא התכוונה אלי
..יש פה 2 יובל אתה יודע |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
היא התכוונה אלי
..יש פה 2 יובל אתה יודע |
חפיף אנחנו משפחה אחת גדולה :) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
אהלן אני בבר ואת יכולה לקרוא לי בבר
אין לי מה לספר לך יותר, בהצלחה |
|
|
| Flotser |
ברוכה הבאה
!! :p
אני מיכאל
:crazy: |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
היא התכוונה אלי
..יש פה 2 יובל אתה יודע |
אה טוב אז היא לא בסדר מבחינתי.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by coby
ואם את כוסית זה עוד יותר טוב...
:D |
רואים שיש פה ילדים קטנים לפי החוסר טקט :wtf: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
רואים שיש פה ילדים קטנים לפי החוסר טקט :wtf: |
חחחחחח כן אה.....
מוזר, הנוער של היום....... |
|
|
|
|