| S-A |
אני אוהבת את כל סוגי המוזיקה..ז"א
פופ, רוק, ראפ, היפ הופ, אמביאנט, האוס, טראנס...
וזה לפי מצבי רוח חח
**********************************אבל השולטים הם*************************************
הארד טראנס, פסיי, הארדסטייל, קלאב טראנס, אפליפטינג טראנס וכל השגעתתתת...
חוץ מזה שאני לא פוסלת שום סוג מוזיקה.. חוץ ממזרחית כבד בעעע
קיבלת תשובה??
:stongue: :crazy: :haha: :happy2: :haha: :crazy: :gsmile: :toocool: :stongue: :haha:
תנו בראש חחחחח |
|
|