return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Salut =) (pg. 4)
View this Thread in Original format
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by coby
אה טוב אז היא לא בסדר מבחינתי..



חחחח
nFaivel
נעיםםםםם מאודד בחורההה:D
אני נדבב;)
S-A
יאאא איזה אנשים סטלנים
חשבתי אתם ישנים.. פתאום אני רואה שהרצתם פה תגובות בקצב =)

באתי לפורום הזה כי אני חולה על מוזיקה
לייק... דההההה
וההתחלה היתה טובה..
ע"ע RONSH


לבנות... כמה שיש פה יותר בנים זה יותר טוב חחח***
ואני לומדת בתיכון מקיף יהוד..למי ששאל

קיצר
שגעעעת לכולם
יהיה בלאגןןן
CYA


:stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by S-A
קיצר
שגעעעת לכולם
יהיה בלאגןןן
CYA


:stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue:


מזכירה לי עם הדיבור שלך כמה חבר'ה שאיתי עכשיו
והם כולם סטלנים לשעבר...
אז יש לי הרגשה גם את כזאת... או שבעצם לא לשעבר? ;)
כולך בבלבלות!!! :wtf:
arik
ואיי
מסכנה הבחורה
כבר הפכתם אותה לסטלנית
coby
quote:
Originally posted by Hell_Copter
רואים שיש פה ילדים קטנים לפי החוסר טקט :wtf:



למה היא לא כוסית ?


...


סתם סתם :p
ronsh
quote:
Originally posted by S-A

וההתחלה היתה טובה..
ע"ע RONSH




חחח תודה ממי
מקווה שרק תהני פה
יש פה אנשים אחלה
NyKoN
כל האלה מיהוד סטלנים
:D
S-A
חחח פנאן =))

מה רע בסטלנים?!

ומאיפה אתה מכיר את יהוד... אתה לומד שם? פה יענו?
חחח
:crazy: :crazy: :haha: :haha: :stongue: :crazy: :haha: :toocool:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by S-A
חחח פנאן =))

מה רע בסטלנים?!

ומאיפה אתה מכיר את יהוד... אתה לומד שם? פה יענו?
חחח
:crazy: :crazy: :haha: :haha: :stongue: :crazy: :haha: :toocool:


תגידי מותק...
עוד לא אמרת איזה מוזיקה בשם אלוהים את אוהבת...

Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
תגידי מותק...
עוד לא אמרת איזה מוזיקה בשם אלוהים את אוהבת...


אל תשא את שם האלוהים לשווא...

וקובי...
אתה ממשיך להוכיח כמה אתה צ'יקמוק!!

ואריק...
אני רק ציינתי שיש לה דיבור של סטלנים וזה נראה כאילו היא כולה בבלבלות!! :crazy:
S-A
אני אוהבת את כל סוגי המוזיקה..ז"א
פופ, רוק, ראפ, היפ הופ, אמביאנט, האוס, טראנס...
וזה לפי מצבי רוח חח




**********************************אבל השולטים הם*************************************

הארד טראנס, פסיי, הארדסטייל, קלאב טראנס, אפליפטינג טראנס וכל השגעתתתת...


חוץ מזה שאני לא פוסלת שום סוג מוזיקה.. חוץ ממזרחית כבד בעעע

קיבלת תשובה??
:stongue: :crazy: :haha: :happy2: :haha: :crazy: :gsmile: :toocool: :stongue: :haha:
תנו בראש חחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement