return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag (pg. 11)
View this Thread in Original format
emma
!!!!!!!!!!!!!! WIJZIGING IN DE PLANNEN !!!!!!!!!!!!

we gaan met z'n allen met de trein !!!
is gezelliger en veiliger en blablabla...

dus ik zou een lijstje aanmaken met de treinreizigers in spé

miss Z
eagle'
dj cresto
silent eagle
emma

afspraak om ???u in antwerpen berchem ...
Zehra
---------------------------------------------
miss Z
eagle'
dj cresto
silent eagle
emma
tor8024
pooley (? ga mee jonge :p)
... nog beta's??????? pls pls pls kom mee :D

dus met de trein... denk dat dat ook het beste is... zou het niet op mijn geweten willen hebben, 't leven van andere beta's :( mah goed denk dat het ook gezelliger gaat zijn...

om hoe laat we afspreken in Antwerpen weet ik nog niet... mah ei zal die dag in den haag zijn, dus moeten we eens aan hem vragen om hoe laat we daar moeten aankomen :p whiiii ei :toothless

@pooley: heb van emma gehoord dat het ongeveer iets minder dan 40 € kost van antwerpen naar den haag en terug :)
Wildfir3
ik zou wel willen gaan aangezien die entree best wel laag ligt, maar 40 euro trein heb ik er niet echt voor over.

AIB will do ;)
Gladius
hoe en wanneer worden de tickets gehaald/besteld? of wordt der daar zelf een ticket gekocht aan den ingang?
Ik weet nog niet of ik meega, want ik moet die zondag om half11 voetballen :rolleyes:.
maar waarschijnlijk ga ik het toch doen, moet wel fun zijn om met veel BETA's dat te doen.
Eagle`
quote:
Originally posted by Zehra
miss Z
eagle'
dj cresto
silent eagle
emma
tor8024
pooley (? ga mee jonge :p)
... nog beta's??????? pls pls pls kom mee :D

dus met de trein... denk dat dat ook het beste is... zou het niet op mijn geweten willen hebben, 't leven van andere beta's :( mah goed denk dat het ook gezelliger gaat zijn...

om hoe laat we afspreken in Antwerpen weet ik nog niet... mah ei zal die dag in den haag zijn, dus moeten we eens aan hem vragen om hoe laat we daar moeten aankomen :p whiiii ei :toothless

@pooley: heb van emma gehoord dat het ongeveer iets minder dan 40 € kost van antwerpen naar den haag en terug :)

wtf 40 euro kost die gein, en moet je nog es in antwerpen geraken plus 15 euro ingang, jezus mina. Klote kut kutrein :mad:

Zijn ze nou helemaal gek geworden bij die klote openbare spoorwegen
Zehra
quote:
Originally posted by Eagle`
wtf 40 euro kost die gein, en moet je nog es in antwerpen geraken plus 15 euro ingang, jezus mina. Klote kut kutrein :mad:

Zijn ze nou helemaal gek geworden bij die klote openbare spoorwegen

eens checken op de site van de nmbs :)

edit: geen paniek :) je kan de prijzen hier terugvinden.

Antwerpen-Berchem - Den Haag
prijs per enkele reis
Jongere (Voor reizigers van 12 tot en met 25 jaar): 13,50 €
Wildfir3
leuven->amsterdam is alleszins 37 euro (had het nagevraagd ivm sensation)
Eagle`
quote:
Originally posted by Zehra
eens checken op de site van de nmbs :)

edit: geen paniek :) je kan de prijzen hier terugvinden.

Antwerpen-Berchem - Den Haag
prijs per enkele reis
Jongere (Voor reizigers van 12 tot en met 25 jaar): 13,50 €

enkele reis jeuj joy to the world vergeet niet dat ik ook nog effe moet sporen van brussel tot antwerpen :rolleyes:

Nou goed ik ga zeker mee, maar als Ei beslist om op Addiction te blijven zeg ik zeker niet nee (tenslotte komen armin en mike ook op AiB), het slootwater op Addiction staat trouwes ook geprijsd aan 1.20 eurotjes wat wel een pluspuntje is :D

edit: waarschijnlijk is het voor de hasselt spoorders nog een stuk duurder, maar ik word absoluut niet blijer van zulke prijzen, gedverderrie
tor8024
quote:
Originally posted by Eagle`
enkele reis jeuj joy to the world vergeet niet dat ik ook nog effe moet sporen van brussel tot antwerpen :rolleyes:

same here, brugge-antwerpen is nu ook niet meteen goedkoop.

maar als je bedenkt hoeveel je aan brandstof verbruikt als je met de auto gaat..

wordt trouwens idd gezellig.. zullen we de trein lekker bont kunnen maken, heh.
djcresto
dendermonde antwerpen is hier abonnement :D

en zoals tor zegt, benzine kost ook stukken van mensen

emma
belsele - antwerpen = abonnement :D

ma nu ff nr FUSE, bye
Eagle`
fuse no ik ga ook naar fuse deze avond :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement