return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag (pg. 13)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by Eagle`
To emma: volges zehra geraak jij aan die meuk ASTA kaartjes, aangezien ik geen creditcard heb voor die ticketbox, zou je zo vriendelijk wille zijn om 1 voor mij te halen pls pls :)

en voor mij ook? plz plz plz
emma
lieve vriendjes=> i wish i could
ma ben zelf nog ni 100% zeker of ik een kaart heb...

dus ik vrees dak jullie ni kan helpen :(
SilentEagle
Ik heb een kaart en kan wel eventueel bestellen, maar als er iets tussenkomt en ge kunt ni gaan, dan betaalt ge ze sowieso... Maar kheb nog 1 vraagje voor mensen met ervaring met Ticketservice: Sturen ze die tickets op naar je thuis, of moet je die ergens afhalen?
tor8024
@ ei: heel erg bedankt. maar is Thalys niet duurder?

@ cresto: berchem lijkt mij toch makkelijker, aangezien je op weg naar centraal toch die halte paseert, dus dan kun je even goed daar al afstappen. bovendien zijn er die dag werken aan de sporen, en ik geloof dat alle treinen niet verder dan berchem rijden.
Gladius
tx ei! je bent een goed mens man =)
Eagle`
quote:
Originally posted by SilentEagle
Ik heb een kaart en kan wel eventueel bestellen, maar als er iets tussenkomt en ge kunt ni gaan, dan betaalt ge ze sowieso... Maar kheb nog 1 vraagje voor mensen met ervaring met Ticketservice: Sturen ze die tickets op naar je thuis, of moet je die ergens afhalen?

nou nou gaan we dreigen ofzow :p jk
doe me maar een kaartje geen idee hoe ik er anders aan geraak :)
djcresto
quote:

voor mij ook een kaartje aub. Dat zou gewoon fantastisch zijn moest dat lukken.
SilentEagle
Kwil eerst nog van iemand horen of ze die dan naar mij thuis sturen of wat anders...
eieregooie
Graag gedaan hoor :D Kleine moeite... En of de Thalys duurder is? Vast wel, geen idee... prijzen mogen jullie zelf uitzoeken :)

Als et nou een probleem wordt met die kaarten... let me know ok :)
TOR
quote:
Kwil eerst nog van iemand horen of ze die dan naar mij thuis sturen of wat anders...

blijkbaar kun je enkel kaarten afhalen in Nederland..

oplossing iemand? :(

Eagle`
zal morge betale ei
TOR
^^ hehe, zal ook zo snel mogelijk even langs de bank passeren..

alvast merci! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement