return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag (pg. 5)
View this Thread in Original format
pooley
Wow das nice gedaan.
emma
om het nog moeilijker te maken komt er nog een superfeestje bij!!!

diezelfde avond gaat armin ook gaan draaien in de XL in amsterdam en wie komt er samen met hem draaien ??? => Markus Schulz!:crazy:

live is hard ... ;)
eieregooie
Pfff... Hoe moeilijk kunnen ze het maken... Zal wel gewoon Addiction worden dan denk ik...
Miss Z
quote:
Originally posted by eieregooie
Pfff... Hoe moeilijk kunnen ze het maken... Zal wel gewoon Addiction worden dan denk ik...

voor mij ist helemaal nie moeilijk! :toothless
SilentEagle
Kzie 't gerust zitten om in groep met de trein te gaan. Moeten we wel goed "We zijn er bijna" in koor leren zingen... :p
Miss Z
kga waarschijnlijk met de auto en... er zal nog plaats zijn in de auto :) mah zal het jullie wel een keer na de examens laten weten ;) kunne we ff kijke wie ik dan kan meenemen :) want moet nog ff in mijn eigen vriendenkring kijke wie wil meegaan :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Miss Z
kga waarschijnlijk met de auto en... er zal nog plaats zijn in de auto :) mah zal het jullie wel een keer na de examens laten weten ;) kunne we ff kijke wie ik dan kan meenemen :) want moet nog ff in mijn eigen vriendenkring kijke wie wil meegaan :D

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee je mag niet, je mag niet, je mag niet!!!

Kwil de NLTA's nie in de steek laten, maar jou ook niet :(

Klote zooi... :/
djcresto
Kwil best wel gaan, maar ik heb geen zin om een paar uur alleen op den trein te zitten. Dus als er beta's met den trein gaan van het meer westelijk of centraal gedeelte van ons landje laat dan iets weten. Probleem is ook wel dat ik voor eind deze maand uitsluitsel moet hebben, anders heb ik andere plannen.

Misschien al eens een lijstje maken van wie er allemaal gaat?
[BE]FusioN`--
Not me, momenteel niet echt veel geld voor zo'n treinticket naar holland etc... en dan komt daar nog is bij da'k moet beginnen sparen voor aib en mayday EN carnaval, dusseuhm, no can do
Miss Z
quote:
Originally posted by djcresto
Misschien al eens een lijstje maken van wie er allemaal gaat?

Lijstje: :D
Dj Cresto
Miss Z
Emma
...

vul maar aan ;)

tor8024
ik zie het nog steeds zitten!

zou ook met de trein gaan dan..
Eagle`
gooi me er ook maar tussen I guess :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement