|
Tracks jatten van DJ's ?! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| basd |
Ja maar tis niet zomaar een CDtje he..
Niet dat die remix mij ook maar ene flikker interesseert maar ik kan me best voorstellen dat je het erg kut vindt als zoiets gebeurt, bovendien moeten mensen gewoon met hun poten van je spullen afblijven.
Die MP3 rukkers gaan wel erg ver (want zoiets zal vast het doel geweest zijn, om weer te kunnen rukken over het feit dat ze al eerste een mp3 gereleased hebben.. beetje zielige mensen) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Die MP3 rukkers gaan wel erg ver (want zoiets zal vast het doel geweest zijn, om weer te kunnen rukken over het feit dat ze al eerste een mp3 gereleased hebben.. beetje zielige mensen) |
He Glanis/Chicane, nu hoor je het eens van een ander :p |
|
|
| Phat B |
waar gaat t hier om:
t jatten van andermans spullekes. Da ken gewoon niet, of t nu een cd, platentas, fiets, juwelen, geld of weet ik t is, ik snap nie da mensen dat doen. Stel je eens voor dat t jou gebeurt, zwaar balen dus.
bij mij is ook eens n cd gejat, ik was ook zwaar pissed en sindsdien durf ik mn spul echt niet alleen te laten (of zwaar op slot). Ik zou ook erg voorzichtig zijn als ik in t buitenland moet draaien, zeker als t met t vliegtuig is. er 'verdwijnen':nervous: de meeste spullen op t vliegveld
wa Cor betreft, ik snap best dat hij zo flipt. Die cd zelf heb natuurlijk geen waarde, maar dat nummer is enorm exclusief en alleen hij en Tijs hebben em. Hoe zouden jullie flippen als jullie een nummer hebben gemaakt dat dan ff gejat wordt.:conf: |
|
|
| Ding Chavez |
Heeft die kerel een briefje achtergelaten met de groupnaam ofzo? Er wordt wel weer gelijk geroepen dat het een "scener" is, maar waarom is het niet een gewone sterveling :p
Als het een "scener" is dan zal ie ook niet snel verschijnen, die is echt niet zo dom om em nu gelijk op internet te gooien. |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Glanis? :p
|
Ghehehe dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik die titel las, lol.
Verder vind ik het diep triest, jatten doe je gewoon niet. Ik kan best begrijpen dat iemand hierom pissig is, het gaat natuurlijk wel om een vrij exclusieve track.
Ik dacht trouwens dat alleen tijs zelf die mix had maja. |
|
|
| Flippe |
| Is wel lullig ja... iemand z'n trak jatten. Zou ik ook niet blij van worden en ik snap die reactie wel. het is natuurlijk niet zomaar een track! |
|
|
| DjRV |
tis een gore hoere streek want mocht die remix ooit gereleased worden heeft het nu al zowat geen nut meer (mocht ie op inet verschijnen,wat vast en zeker wel zal gebeuren). Tiesto's remix is gemaakt om een beetje exclusieve in de sets te houden van een aantal dj's, wat hedendaags zo goed als onmogelijk is dankzij het verschijnen van mp3 releases. Houden ze een track voor zichzelf,nahja dan jatten ze hem wel. Gaat beetje ver allemaal. Bovendien voel je je als dj niet meer veilig met je spullen. Ik weet toevallig dat Cor in zijn cd tas nog VEEL meer geheime stuff heeft en dan ga je echt wel ff nadenken over hoe je je spullen continue in de gaten kan houden. Lekker als je je ook tegelijkertijd zwaar moet focussen op je publiek voor je.
En grof taalgebruik voor 1 zo'n cdtje? flikker op man, wat de neuk boeit dat taalgebruik nou. Hij heeft al het freakin recht om zo te reageren.
En indeed,dit gebeurt vaker. Wat dacht je van de platen collectie van Precision die dood leuk uit zijn opslag box is verdwenen? Ach joh,waren toch maar 20.000 platen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :whip: |
|
|
| M_Peror |
| Wat een naaistreek! Waar 't ook om gaat, je hebt gewoon met je tengels van andermans spullen af te blijven. :whip: |
|
|
| Magic83 |
| Trieste lui :nervous: :whip: :whip: :mad: |
|
|
| Kakao |
01-radiohead_-_streetspirit_(dj_tiesto_remix)-THIEF.mp3 :rolleyes:
Beetje trieste business dit. Het gebeurt jammer genoeg echt heel vaak dat platen e.d. gejat worden. |
|
|
| ahp2002 |
| hoe kan dat eigenlijk gebeuren? in een volle club wat jatte?? iemand moet toch wat gezien hebben? |
|
|
| Ferry 0 |
OMFG wat een zieke streek :S
Ik kan me best voorstellen dat Cor boos is geworden mijn reactie zou ook het zelfde zijn geweest :( Ik hoop voor Tiesto dat deze nooit op het net gaat rondspaaien ondanks ik heb hem zelf heel graag wil :D |
|
|
|
|