return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 
Tracks jatten van DJ's ?! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Ding Chavez
Volgens mij hebben ze toen ook handig de naam een beetje verandert en een gelimiteerd aantal als whitelabel gereleased. Is natuurlijk geen officicele release, maar dat kun je wel als een release zien.
basvh
quote:
Originally posted by M_Peror
Wat een naaistreek! Waar 't ook om gaat, je hebt gewoon met je tengels van andermans spullen af te blijven. :whip:


zo is het, al gaat het om 5 cent je moet weten wat het mijn en dijn is!



quote:
Maar als je het dan toch gaat jatten, jat dan de Tiësto remix van Adiago For Strings!
hehehe, nee ik prefereer de remix van die another day! :D :D
DJ_Massive
quote:
Originally posted by SnuggLe


Zullen we gaan wedden welke group met deze track komt? Ik gok op OGI of XDS ;)
Heel veel mensen begrijpen de mp3scene totaal nie.


jij blijkbaar ook niet, als je op een publiek forum zulke dingen gaat zeggen..:rolleyes:
magrec
quote:
Originally posted by DJ_Massive
jij blijkbaar ook niet, als je op een publiek forum zulke dingen gaat zeggen..:rolleyes:


Gut o gut gaan ze de internet maffia op hem afsturen?
Ik moet altijd wel lachen hoor om die zogenaamde uber l33t3 mp3 groups.
DJ_Massive
quote:
Originally posted by magrec
Gut o gut gaan ze de internet maffia op hem afsturen?
Ik moet altijd wel lachen hoor om die zogenaamde uber l33t3 mp3 groups.


eh? waar slaat dat weer op dat? "internet maffia"

t gaat hier in deze thread over die cdr die van Fijneman gejat was, niet over het positief of negatief zien van "mp3 groups" afaik :rolleyes:
New Wave
quote:
Originally posted by DJ_Massive
jij blijkbaar ook niet, als je op een publiek forum zulke dingen gaat zeggen..:rolleyes:


Elke keer als het om een relgroep gaat dan heeft DJ Massive zijn woordje altijd snel klaarlegge.
volgens mij IS Dj_massive de maffia :p
Ejh, welke nieuwe releases komen binnekort op POW uit :D?
DJ_Massive
quote:
Originally posted by New Wave

volgens mij IS Dj_massive de maffia :p


pas maar op dat jij straks niet in de kofferbak van mn oto ligt:p
BaRTeZ
IDD erg klote voor Cor dat zijn CDR gejat is. Krijgt ie een keer een exclusief nummertje van de grote meneer, raakt ie m kwijt.

en je bent wel grote boerenlul met het verstand van een aangebrande pizza (vergat net trouwens mijn pizza uit de oven te halen :whip:, heb helemaal niks tegen zwart, maar dit komt er niet in ;))) als je eerst die CDR jat en daarna ook nog eens gelijk op internet zet...
Miss Z
quote:
Originally posted by tango
we moeten toch is het belgie forum contacten :D

grtz,
TNG


:D kheb het nie gedaan hoor!

:rolleyes: vind het wel echt rot voor cor! iedereen moet content zijn met wat hij/zij heeft... vind het echt wel ziek van iemand die aan andermans spullen komt! :whip:

kgeef cor groot gelijk met wat hij heeft geschreven... hij heeft zich nog ingehouden imo!!! :whip:
eieregooie
Ik dacht ook dattie wel uit zou komen... naja, we zullen zien...

basd
quote:
Originally posted by magrec
Gut o gut gaan ze de internet maffia op hem afsturen?
Ik moet altijd wel lachen hoor om die zogenaamde uber l33t3 mp3 groups.

Precies :D
DjRV
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik dacht ook dattie wel uit zou komen... naja, we zullen zien...


om zoiets uit te brengen moet je eerst de samples gecleared krijgen en nahja wie weet waren ze daar wel mee bezig,dunno
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 
Privacy Statement