|
Tracks jatten van DJ's ?! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | | Originally posted by Ferry 0 Ik hoop voor Tiesto dat deze nooit op het net gaat rondspaaien |
Wat denk je zelf :)
D'r zit vast al een of andere trekvlek klaar met een mp3 om zijn l33tness te bewijzen hoor :D |
|
|
| Chicane |
Waarom wordt releasen toch altijd met masturberen geassocieerd? :rolleyes:
Maar goed, krijg je weer die eeuwige 'het nut van de mp3-scene' discussie wat zo goed als waardeloos is omdat niemand het werkelijke standpunt begrijpt. |
|
|
| basd |
Ik begrijp het nut en het principe ervan best, dus dat niemand het begrijpt is in ieder geval bull :)
Alleen op het moment dat je in de CD-tas van een DJ duikt om een CD te jatten, dan schiet het de idealen die die mensen zouden moeten hebben (gezien die principes) wel een beetje voorbij, vind je ook niet? |
|
|
| Chicane |
| Zolang het intern blijft heb ik er geen moeite mee :) Maar dat is dus het probleem, zoiets blijft nooit langer dan een uur intern tegenwoordig :( |
|
|
| Glaniskanis |
Haha wordt weer een mooi beeld van mij geschetst :)
Vind ik niet erg ofzo hoor, maar wel de domme reacties die daarop volgen
Trancefool maakt een geintje, maar daar wordt zooo serieus op ingehaakt...
Je bent gewoon ontzettend dom om iets te jatten (zoals dit)
En sowieso als het over groepen gaat dan denken de normale mensen HEUS wel ff 2keer na voordat ze zoiets als dit online gooien
Zou nml gewoon zeer dom zijn voor een track die nooit uitkomt en dan ook nog is non-exclusief wordt
En bij de unsigned nummers gaat het meestal zo dat die eerst op P2P (zoals de TA Hub (waar niemand uit deze thread natuurlijk op zit:p)) netwerken worden verspreid en dat een of andere lamme grp hem daarvan afplukt en zegt "hallo wij zijn de 1e"
Maarja dat zal je hier niet horen, want een beetje hypocriet zijn we wel :)
Ik ben het dus helemaal eens met de post van Ding Chavez, want daaruit zien we gelijk weer hoe subjectief TA toch kan zijn soms
En Cor heeft idd al het recht om zo te reageren... "tis maar een cdtje" dat is gewoon echt dom om te zeggen
Verplaats je is in zijn schoenen... hoe moet hij dat aan Tijs vertellen ten 1e... en ten 2e wat zijn de consequenties voor hem
@Chicane... je moest eens weten |
|
|
| basd |
Effe off the record: is het al helemaal zeker dattie niet uitkomt?
Want op OD staat ie gewoon nog bij de presale sectie.. |
|
|
| Glaniskanis |
| Hij kwam naar alle waarschijnlijkheid niet voor zover ik wist... maar dat kan inmiddels best verandert zijn |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Blaat
@Chicane... je moest eens weten |
Wat zal ik moeten weten? |
|
|
| Phat B |
| quote: | Originally posted by basd
Effe off the record: is het al helemaal zeker dattie niet uitkomt?
Want op OD staat ie gewoon nog bij de presale sectie.. |
wat op OD staat is ook maar bull, in september stonden een aantal titels van Tijs als pre-release maar van die data klopte helemaal niets, zelfs Adagio for strings stond erbij maar die komt echt niet uit hoor. Keb toen oa hierover met iemand van Black Hole gesproken en die zei ook dat dit grote bull is gebaseerd op geruchten.
Vergeet de originele release dus maar, zullen we em toch met zn allen moeten downen :eek: :eyes: |
|
|
| basd |
Okee :)
Niet dat deze track mij verder ene reet boeit maar het is goed om te weten hoeveel waarde ik aan die sectie kan hechten.. |
|
|
| SnuggLe |
Glanis, dat van mij was ook een grap hoor, duh:)
Zullen we gaan wedden welke group met deze track komt? Ik gok op OGI of XDS ;)
Heel veel mensen begrijpen de mp3scene totaal nie. |
|
|
| Jesse |
| Radiohead is zoiezo niet erg gecharmeerd van house remixen van hun nummers. Die remix van Oakenfold is ook nooit officieel uitgebracht omdat ze de muzieksoort niet kunnen waarderen. Dus al zou Tiesto de track uit willen brengen (in een verre toekomst) dan zou er eerst toestemming gevraagd moeten worden aan Radiohead, wat niet veel kans van slagen zal hebben.. |
|
|
|
|