return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Vr 6 feb: Misja Hesloot b2b met Precision 3 uur lang in Nighttown
View this Thread in Original format
M_Peror
Vrijdag 6 februari "EQ Sessions" in Nighttown, Rotterdam. Drie uur lang Misja Helsloot back 2 back met DJ Precision, en Cor Fijneman als afsluiter.
quote:
Sessions: EQ Sessions

VR 06.02
basement
23.00u
€ 8,-

Dit is een avond waar trance en progressive centraal staan, het label First Second van Misja Helsloot presenteert voor het eerst zijn sound in het Rotterdamse Nighttown. Met medewerking van bevriende artiesten DJ Precision (Somatic Sense Records) en Cor Fijneman (Black Hole Records) zal de sound ten gehoren gebracht worden die op het label First Second is en zal worden gereleased. Special voor deze avond zullen Misja Helsloot en DJ Precision een Back2Back sessie doen van 3 uur. Misja had het afgelopen jaar releases als het Impulz Indoor Themesong en First Second welke beide op First Second gereleased zijn. Daarnaast zijn meerdere remixen van hem gereleased op verschillende internationale labels. DJ Precision starte ook zijn eigen label Somatic Sense, met de releases op dit label gooit hij op het moment hoge ogen in de internationale trance-scene. De avond zal in stijl afgesloten worden door Cor Fijneman die dit jaar op nr 94 binnen kwam in de DJ Top 100 van het Engelse blad "DJ Magazine". Cor Fijneman had vorig jaar de hit met de track "Venus" welke was geremixed door niemand minder dan DJ Tiesto.


Nou klinkt goed! Misja Helsloot heb ik vorig jaar in de Asta gehoord als opwarmer / afsluiter voor Chicane, die was werkelijk super! En Precision staat al geruime tijd op m'n verlanglijstje, dus dit lijkt me een mooie kans. Denk dat ik hier wel ff een kijkje wil nemen. Ben alleen nog nooit in Nighttown geweest, comments, anyone?

PS Wel humor, had dit geruime tijd geleden al gelezen bij de bookings van Misja, Precision en Cor, stond alleen nog niks in de agenda van Nighttown. Dus ikke daar gisteren in het gastenboek op nighttown.nl naar gevraagd, staat 't vandaag erop...
SnuggLe
Mjah, die Pascal (Precision) is wel een rare snuiter (He Ruben? :)), maar zijn vriendin is wel een aardige meid :)
In de XL draaide hij wel lekker!
Misjah vond ik 'vroegah' echt geweldige trance draaien in de stijl van stigma/dazzle. Draaitie nu nog zo?
Chicane
quote:
Originally posted by M_Peror
.. afsluiter voor Chicane, die was werkelijk super! ..


:D

Altijd leuke zulke posts te lezen whehe ;)
Optimus
hoezo is Precision een rare snuiter?

en is geen optie voor mij. RV @ XL de volgende dag (als Bas of Frans meegaat:cool: )
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
In de XL draaide hij wel lekker!


quote:
Originally posted by SnuggLe anderhalf week ervoor
Precision was mwoah



Mwhehehehe
magrec
quote:

Dit is een avond waar trance en progressive centraal staan


sure :rolleyes: :haha: het wordt met de dag lachwekkender.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by magrec
sure :rolleyes: :haha: het wordt met de dag lachwekkender.


Tsja, ik snap wat je bedoelt, beetje dom beschreven van ze, maar Misja kan best proggy draaien hoewel hij dat op deze avond niet zal doen wanneer hij b2b draait met Precision.....
M_Peror
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Misja kan best proggy draaien hoewel hij dat op deze avond niet zal doen wanneer hij b2b draait met Precision.....

Precies, die avond in de Asta draaide hij ook best progressive maar dat zal in combinatie met Precision niet echt gaan werken denk ik. Of Pascal moet ons verrassen :). Hoezo is 't een rare snuiter trouwens? Aan de andere kant, who cares, als ie maar lekker draait maggie van mij hartstikke raar zijn :p

2 Chicane: :D Duh! :p

2 Snuggle: Sorry ik ken de stijl van Dazzle niet goed genoeg om 'm daarmee te vergelijken. Daar hoop ik op Arise verandering in te brengen. :)
Three 'O Three
quote:
Originally posted by M_Peror Ben alleen nog nooit in Nighttown geweest, comments, anyone?


Kwam er een jaar of twee, drie geleden nog wel 's. Toendertijd vrij populair, vooral geloof ik ook onder het iets meer 'alternatieve' publiek. Nighttown raakte een jaar of 2 geleden uit de gratie bij het stappubliek en het liep niet echt lekker meer. De tent zelf is niet zo indrukwekkend mooi aangekleed, dus toen de bezoekersaantallen drastisch terugliepen, zag het er altijd erg somber uit.

Hoorde dat er plannen waren tot verbouwing, maar heb geen idee of dat al heeft plaatsgevonden.

Toi toi toi.
SnuggLe
Rare snuiter? Ah, nou ik hoorde via via wat dingen. Laat maar :)
Heeft Sjinees vast niet gehoord in de XL, omdat die doof is.

precision
Tja Snuggle...

Dus jij vindt mij een rare snuiter?...

1/ Je kan daar niet over oordelen, want jij kent mij niet,

2/ Als je dat zou vinden, waarom gewoon dan niet in mijn
gezicht? maar wel schijnheilig zitten doen in XL? Vooral tegen mij vriendin? BEETJE VREEMD... Patser... Ook RV erbij halen is totaal
achterbaks terwijl die jongen ook van niets weet over RARE SNUITER!

3/ Als jij dingen over mij hoort, voordat je je #@#!@$! oordeel velt
moet je dat eerst verifieeren!

Niet zo populair doen, nergens voor nodig want dat ben je niet!

Mvg
Pascal
DJ_Massive
quote:
Originally posted by precision boos bericht


hehe rustig aan precisie snuggle had het niet zo beledigend bedoelt denk ik :D

trouwens over oordelen gesproken.. bij OD ben je ook erg goed in oordelen over releasedata die nooit kloppen en die op de site te zetten :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement