| MasterP |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ואללה באמת הרבה חברה אמרו שהנחל זה מקום טוב אבל לי זה לא מתאים
:\
קיצר רונן
אני מקלל את הרגע שדרכתי שם
אני הולך לעוף משם |
ח"א זה תלוי איפה אתה נופל... כמו בכל מקום.
בכל אופן צח לצאת מח"א זה אחד הדברים הקשים.
חבר שלי שרצו אותו במודיעין בירוקים היה מת לצאת עשה בעיות עבר איזה 3 קורסים ואחרי שלא נתנו לו לצאת הוא ערק לשבועיים.
אחרי זה חזר לשבוע כלא ורק אז שחררו אותו.
קיצר נקווה שלך ילך יותר טוב |
|
|