return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Muahahahahahaha (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
וואלה יפה לך על ה 6 גימלים... מה כבר קרה שקיבלת גימלים? גססת?!1

קיצר... עזוב אותך חיל אוויר... סתם קקי
בוא לנחל :)
eXeTik
איכסה טכני!
עשיתי להם ביקורת שבוע שעבר... כמה ערסיייייייייייייייים
מה נסגר צח?!
Scorchio
ואללה באמת הרבה חברה אמרו שהנחל זה מקום טוב אבל לי זה לא מתאים
:\

קיצר רונן
אני מקלל את הרגע שדרכתי שם
אני הולך לעוף משם
MasterP
quote:
Originally posted by Scorchio
ואללה באמת הרבה חברה אמרו שהנחל זה מקום טוב אבל לי זה לא מתאים
:\

קיצר רונן
אני מקלל את הרגע שדרכתי שם
אני הולך לעוף משם


ח"א זה תלוי איפה אתה נופל... כמו בכל מקום.

בכל אופן צח לצאת מח"א זה אחד הדברים הקשים.
חבר שלי שרצו אותו במודיעין בירוקים היה מת לצאת עשה בעיות עבר איזה 3 קורסים ואחרי שלא נתנו לו לצאת הוא ערק לשבועיים.
אחרי זה חזר לשבוע כלא ורק אז שחררו אותו.

קיצר נקווה שלך ילך יותר טוב
nesher
א אוהל ב זה ב ג זה מה שמפריד ביניהם
בכל מקרה
הייתי כל השבוע בבית
:D
גימלים שולטים
ronsh
כוס עמק עם הצבא הזה
עוד חודש וחצי אני מתגייס
אין לי זין להתגייס בכלל
להיות קרבי
לא לראות בית

נראה לי אני יוריד פרופיל וזהו
Sm0keMachine
ראסמי בשביל לצאת מחיל האויר צריך להיות וואחד קב"ניסת :
אבל כל אחד מסתדר בסופו של דבר...
נקוה שיהיה לך טוב..

quote:
Originally posted by ronsh
כוס עמק עם הצבא הזה
עוד חודש וחצי אני מתגייס
אין לי זין להתגייס בכלל
להיות קרבי
לא לראות בית

נראה לי אני יוריד פרופיל וזהו


טוב שנזכרת.......:)
s0undw4v3
פחחחח איזה חבר שלי הוציא עכשיו 9 גימלים

אמר שיש לו כאב ראש - שלחו אותו לבדיקה או משהו ואיכשהו הוא הגיע להילל יפה ואישפזו אותו במשך 3 ימים ובסוף אמרו לו שיש לו איזה דלקת בשסתומי הלב וזרקו אותו עם 9 גימלים

ותבינו - הבן אדם לא הרגיש יותר טוב בחיים שלו :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by s0undw4v3
פחחחח איזה חבר שלי הוציא עכשיו 9 גימלים

אמר שיש לו כאב ראש - שלחו אותו לבדיקה או משהו ואיכשהו הוא הגיע להילל יפה ואישפזו אותו במשך 3 ימים ובסוף אמרו לו שיש לו איזה דלקת בשסתומי הלב וזרקו אותו עם 9 גימלים

ותבינו - הבן אדם לא הרגיש יותר טוב בחיים שלו :D


נותן קצת חומר למחשבה שאולי באמת יש לו איזה דלקת בשסתומי הלב... :rolleyes:
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
ראסמי בשביל לצאת מחיל האויר צריך להיות וואחד קב"ניסת :
אבל כל אחד מסתדר בסופו של דבר...
נקוה שיהיה לך טוב..



טוב שנזכרת.......:)


באמת טוב להוריד את הפרופיל כמה שיותר מוקדם
אבל......... אף פעם לא מאוחר מידי!
חבר שלי הוריד פרופיל בבקו"ם
אין כמו הטלפון שמקבלים אחרי כמה שעות של בכי "טלי נחשי מה..... אני ג'ובניק"

ronsh
quote:
Originally posted by TinkerbeL
באמת טוב להוריד את הפרופיל כמה שיותר מוקדם
אבל......... אף פעם לא מאוחר מידי!



ומה אם אני מוריד פרופיל ולא מצליח להוריד יותר מידי
ואני נתקע עם 72 זה יותר גרוע מכל דבר
ישר תותחנים או שריון
בלי להעליב אותם
s0undw4v3
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נותן קצת חומר למחשבה שאולי באמת יש לו איזה דלקת בשסתומי הלב... :rolleyes:


לא יענו... הוא ניסה להוציא גימלים או משהו אז הוא אמר שיש לו כאב ראש... אז לקחו אותו לבדיקה ואת השאר אמרתי...

דלקת בשסתומי הלב זה משהו כמו שבר מאמץ - משהו שרק בצבא יכול להיות לך

אבל יענו לא כאב לו הראש! סתם אישפזו אותו לשלושה ימים... אמרו שיש לו משקעי דם 60 או משהו כזה וזה אומר שיש לו דלקת איפושהו אז ישר הלכו על שסתומי הלב

אתמול הוא היה במועדון אפילו... יענו הבןאדם בסדר גמור
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement