return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Muahahahahahaha (pg. 3)
View this Thread in Original format
Eitan E
היום קיבלתי מהצבא שאלון לסיווג ביטחונית, למלא אותו זה הדבר הכי מתיש בעולם

אני צריך לכתוב על מהלך חיים מגיל 14
(מתברר שהזמן חולף כלכך מהר)


אני צריך לרשום 4 מכרים מעל גיל 30
צריך לרשום מספר תעודת זהות

נראה לי שאני אשיג את התוכנה "דבש"

או שמישהו מכם זוכר בעל פה את המספר תעודת זהות של בוגי??

:D
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Eitan E
היום קיבלתי מהצבא שאלון לסיווג ביטחונית, למלא אותו זה הדבר הכי מתיש בעולם

אני צריך לכתוב על מהלך חיים מגיל 14
(מתברר שהזמן חולף כלכך מהר)


אני צריך לרשום 4 מכרים מעל גיל 30
צריך לרשום מספר תעודת זהות




אל תתלונן אני עשיתי סיווג של משרד הבטחון
מה ההבדל? זה כפול עמודים משלך
אתה כתבת מהלך חיים מגיל 14 אני כתבתי מגיל 0!!!!!!!!!!!!
והתחקיר עצמו הרבה יותר מציק וארוך
nesher
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אל תתלונן אני עשיתי סיווג של משרד הבטחון
מה ההבדל? זה כפול עמודים משלך
אתה כתבת מהלך חיים מגיל 14 אני כתבתי מגיל 0!!!!!!!!!!!!
והתחקיר עצמו הרבה יותר מציק וארוך


ואני עשיתי את שניהם
פעמיים
סתם , רק את הרגיל פעמיים
את הבטחוני פעם אחת
ואל תשאלו אותי למה
פאק של מוד"ש וגיבוש סטילים אחד
:D
DjChook
אני גם מילאתי אותו פעמיים
ופעם אחת היה לי מול הפסיכולוגית
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by ronsh
ומה אם אני מוריד פרופיל ולא מצליח להוריד יותר מידי
ואני נתקע עם 72 זה יותר גרוע מכל דבר
ישר תותחנים או שריון
בלי להעליב אותם


שמע אם אין ברירה תלך לקב"ן..
אחרת אתה תצטער על זה במשך שלוש שנים.....
MasterP
סבבה עכשיו כולם יכולים להפסיק להתלהב שהם עשו 200 סיווגים ביטחוניים כתובים משני צידי הדפים והיו צריכים לעבור 400 תחקירים.
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
שמע אם אין ברירה תלך לקב"ן..
אחרת אתה תצטער על זה במשך שלוש שנים.....



לפעמים על זה שהוא ילך לקב"ן הוא יצטער 3 שנים!
בעצם זה תלוי לאיזה תפקיד הוא ינסה להתקבל....
Scorchio
הופההההה


מי יצא מהקורס???

צח יצא מהקורסס!!!

:D
nimrod levi
quote:
Originally posted by Scorchio
הופההההה


מי יצא מהקורס???

צח יצא מהקורסס!!!

:D


ולאיפה שולחים את צח עכשיו?
Scorchio
לקריה 99 אחוז

Narcotic Mind
בתור מה?
Eitan E
[QUOTE]Originally posted by Narcotic Mind
בתור מה? [/QUOTE

בתור נספח לענייני שקשוקה:toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement