| Sniper |
חחחח צח אחי
welcome 2 the club!!!
אם אתה זוכר גם אני יצאתי מהטכני השועתי הזה!!!!!
מקום מגעיללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל
אני סבלתי שם חודשיים!!! סעממק עם הקורס המעפן הזה הקורס שלי סיים שבוע שעבר ואת כולם דפקו בשטחים מיסכנים
ת'אחלס אחי אני מבסוט אחושלינג בבית ליד:]
נחל שולט!!!!
אנשים חיל האויר חיל מקולל!!! לא להתקרב עליו (לכל אילו שלא התגייסו עדיין) זה נשמע אחלה תנאים וכו' אבל הייציאות חרא!! שירות חרא
כל הצבא הזה חרא
חחח
:] |
|
|