return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Trance energy 2004 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Tashita
Oui tu as raison ... tu y vas ? lol:D
Eagle`
lijkt wel een chatbox man :p Om effe het gesprek op niveau te houden A/S/L ? :toothless


nou goed,je ne pense pas qu'il y a des DJ qui tournent la techno à T.E. donc pas de Basd :)
Miss Z
quote:
Originally posted by Taa
Sinon, qui vient à la trance energy ici ? :toothless


not me... :rolleyes: it's just the day of my last exam and also the birthday of my little bro... I heard a week ago that we are going to celebrate this at home :) and also the fact that there is no pvd at TE this year made me decide to not to go...

btw I hate french, most because I had always difficulties with it at school :nervous: the french course was always a nightmare for me... so this language is not very appealing for me to speak or to write :)

mais je peux essayer :) si tu l'essaie aussi :p comme on le dit: par parler et écrire, je peux améliorer mon français et tu ton néerlandais :nervous: et ne rit pas avec mes fautes... je sais que "my french sucks"! :D

et tu vas aller à TE donc? je pense que tu peux demander des questions sur cette sujet chez les NL-TA's sur le forum hollandais... :D

voor de rest nog een goeiedag gewenst... (dus een nieuwe franstalige beta hè :D wa leuk) ;) ;
Eagle`
If I'm not mistaking PvD has never been @ T.E.
Miss Z
quote:
Originally posted by Eagle`
If I'm not mistaking PvD has never been @ T.E.


:D zou kunnen :D mah dit jaar is ie er weer nie dus daarom ga ik nie... :p:p:p

pvd > god (@ fusion)
Tashita
quote:
Originally posted by Miss Z
mais je peux essayer :) si tu l'essaie aussi :p comme on le dit: par parler et écrire, je peux améliorer mon français et tu ton néerlandais :nervous: et ne rit pas avec mes fautes... je sais que "my french sucks"! :D

et tu vas aller à TE donc? je pense que tu peux demander des questions sur cette sujet chez les NL-TA's sur le forum hollandais... :D

voor de rest nog een goeiedag gewenst... (dus een nieuwe franstalige beta hè :D wa leuk) ;) ;


Oulalaaa ....

The problem is that I cannot speak at all dutch it, I have learned English and a little German, but I do not know anything the whole, therefore I will not invent words, it is not that I do not want to make an effort, it is that I am unable of make a sentence
dutch some...

Sorry ... I would like much to speak dutch but i haven't got any time :(

ps: tu écris très bien le français, bravo !!
Tashita
quote:
Originally posted by Eagle`
je ne pense pas qu'il y a des DJ qui tournent la techno à T.E. donc pas de Basd :)


Ah ok merci
Miss Z
quote:
Originally posted by Taa
Oulalaaa ....

The problem is that I cannot speak at all dutch it, I have learned English and a little German, but I do not know anything the whole, therefore I will not invent words, it is not that I do not want to make an effort, it is that I am unable of make a sentence
dutch some...

Sorry ... I would like much to speak dutch but i haven't got any time :(


ow ok... that's not a problem but I can tell you: I will not always use french here :p if you want me to translate something, just tell me ;)

so taa... you're a new beta then? if you don't mind, could you fill the form on this thread ;) HERE so that we know who you are :p:p:p

have a nice day :D
Tashita
OK I will not annoy you for the translation I will ask a friend on MSN messenger :D
Miss Z
quote:
Originally posted by Taa
OK I will not annoy you for the translation I will ask a friend on MSN messenger :D


ow ok :D you can ask it also to me on msn :p

Tashita
quote:
Originally posted by Miss Z
ow ok :D you can ask it also to me on msn :p


I found a translator online !!! it's great ! :toothless
Miss Z
quote:
Originally posted by Taa
I found a translator online !!! it's great ! :toothless


OK enjoy...

but like I said... ask the NL-ta's for info about TE :) they will certainly help you :D but there are not so nice and gentle people between them... like eieregooi :p watch out for him :p:p:p he is evil!!! evil eiiiii :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement