return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Het zat eraan te komen bij ID&T.. (pg. 3)
View this Thread in Original format
Jimmy
oh god, nee toch:(

als de feesten en dj's maar gescheiden gaan houden. Ik heb geen zin om op een sensation een of ander hip hop te moeten meemaken:whip:
SnuggLe
Jongens, wat zeuren jullie nou, dit is toch hartstikke GOED?

ID&T maakt de gabber dood, daarna de trance en nu de Negerherrie.
The sooner the better!

;) :D
TranceFool
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jongens, wat zeuren jullie nou, dit is toch hartstikke GOED?

ID&T maakt de gabber dood, daarna de trance en nu de Negerherrie.
The sooner the better!

;) :D

haha juist....
what´s next :p
basvh
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jongens, wat zeuren jullie nou, dit is toch hartstikke GOED?

ID&T maakt de gabber dood, daarna de trance en nu de Negerherrie.
The sooner the better!

;) :D


juist, snuggle, erg goed gezien. Als die negerherrie weg is kan de vlag mooi uit.
robin
expect the unknown

the unknown!

had mij een stuk slimmer geleken als ze een soort zuster bv opgericht hadden (die zich alleen met urban bezig houd) die dan fijn hun eigen feestjes geven en dan misschien soms een 'samenwerking'. als ze t nog een beetje slim gespeelt hadden hadden ze misschien ook niet zo'n last gehad van azijnpissers op t forum :rolleyes:

maargoed. van mij hoeft t allemaal niet.
DJ_Massive
aiiiiight wat vet 4N

maarre alle swa's op een stokje..

als de mensen die 4N niet aanspreekt er niet naar toe gaan, en de mensen die het wel aanspreekt wel, zijn we allemaal tevreden :p

of klink ik nu als een moraalriddertje, hehe kreeg inEENS de drang iets te posten! beetje dwangmatig:eyes:


ik ga met Chicane naar die vette 4N feestjes, heeftie me vanmiddag beloofd
dat wordt wat :clown:
SnuggLe
quote:
Originally posted by basvh
juist, snuggle, erg goed gezien. Als die negerherrie weg is kan de vlag mooi uit.


Nee, daarna moet hardhouse / HQ-schijtmuziek :p ;)
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jongens, wat zeuren jullie nou, dit is toch hartstikke GOED?

ID&T maakt de gabber dood, daarna de trance en nu de Negerherrie.
The sooner the better!

;) :D



Whoaoaoaoaoaoaa :tongue3
Chicane
quote:
Originally posted by DJ_Massive
ik ga met Chicane naar die vette 4N feestjes, heeftie me vanmiddag beloofd
dat wordt wat :clown:


We pakken mvijf al zn bling af en gaan daar enorm lopen aiiight'en oki? Iedereen f0 shizzle ma nizzle daar en riispect the rat in the kitchen @: ) SSSSAAANKKAAAAAAA
Raymond
Kijk dat ze dit doen is kut!!!!!!!
Maar heb je die vrouwen op een R&B feest wel eens van dicht bij bekeken :crazy:
Wat een lekkere wijfen man!!!!!

basvh
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee, daarna moet hardhouse / HQ-schijtmuziek :p ;)


haha grapjas. haha nee HQ is still going stong.
Deze maand: ed real, jon rundell,tom,jp, danny d.
Feb: steve hill ,proteus, fausto , jp, rossi
Maart: paul glazby, alex kidd,tom and more tbc
May: lisa lashes and more tbc
Op impulz outdoor komt eddie halliwell waarsch langs!

helaas niet het geld om alles te bezoeken dus wordt ff kiezen.
SnuggLe
quote:
Originally posted by basvh
haha grapjas. haha nee HQ is still going stong.
Deze maand: ed real, jon rundell,tom,jp, danny d.
Feb: steve hill ,proteus, fausto , jp, rossi
Maart: paul glazby, alex kidd,tom and more tbc
May: lisa lashes and more tbc
Op impulz outdoor komt eddie halliwell waarsch langs!

helaas niet het geld om alles te bezoeken dus wordt ff kiezen.


Ik ken er geen zak van :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement