return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Het zat eraan te komen bij ID&T.. (pg. 5)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
bleh


je hebt zeikerds en leuke TAers

jammer dat de groep die negatieve energie uitstraalt zo de overhand heeft
Valhalla
hm... bling bling , zal mijn p.i.m.p suit maar ff uit de closet grabben, dan ikke zijn de bomb op de nieuwe Innergangsta
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
bleh


je hebt zeikerds en leuke TAers

jammer dat de groep die negatieve energie uitstraalt zo de overhand heeft


Je hebt een Josta die alleen maar zeurt/kritiek geeft op TA..
...en je hebt een Josta die niet zit te zeiken en gezellig mee gaat feesten.

Bitch, hou je mond, kom terug en ga mee naar Mayday :p
Miss Proximus
ik zeik niet op TA!

ik poep erop


mee naar Mayday? hmm. Ik kom alleen terug voor de LP. En daarna ben ik weer weg. Leuk he :)
TimeportE
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik zeik niet op TA!

ik poep erop


mee naar Mayday? hmm. Ik kom alleen terug voor de LP. En daarna ben ik weer weg. Leuk he :)

meid kom gewoon terug, das veel gezelliger dan bv kerstmis op een strand vieren :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik zeik niet op TA!

ik poep erop


mee naar Mayday? hmm. Ik kom alleen terug voor de LP. En daarna ben ik weer weg. Leuk he :)


Bitch :D Ik poep op jou! :p
Miss Proximus
mooi dan ram ik een stalen buis in je anus stinkreet :D

ach man. Ik ben gewoon een zeikerd :)

ennu Lucas, mopje, je hebt compleet gelijk. ik pak morgen het vliegtuig ;)
kolkiewolkie
als je de ID&T-site zo bekijkt dan mag ik concluderen dat 4N een nieuwe dochteronderneming is, net zoiets als Q-dance en dat hun eerste feessie op 30 april in de HMH is..... de grote vraag is nu: zullen wij ooit nog een Qontact meemaken?

(ik vrees zelf van niet :( )(voordeel hierbij: je hoeft niet meer te kiezen tussen qontact en mayday ;) )
DJ Gerrit
nu zit ik toch te wachten op de apres ski sensation! :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by DJ Gerrit
nu zit ik toch te wachten op de apres ski sensation! :)


He, onze Gerritje is er weer! :)
Btw, in je signature zit een dikke spelVout ;)

DJ Gerrit
quote:
Originally posted by SnuggLe
He, onze Gerritje is er weer! :)
Btw, in je signature zit een dikke spelVout ;)


dat was een grapje :)
JunKX
DJ Gerrit en Snuggle die semi-aardig tegen elkaar doen? Ow sweet dreams...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement