return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Het zat eraan te komen bij ID&T.. (pg. 4)
View this Thread in Original format
basvh
Ok ik zal het ff naar prog/techno vertalen

eddie halliwell = James Zabiela van de hardhouse
alex kidd= James Holden van de hardhouse
paul glazby= Sasha van de hardhouse
lisa lashes= Mistress Barbera van de Hardhouse
ed real= Michel de Heij van de Hardhouse

Snapt U het nu?

ONTOPIC: Hoe laat is die TA meeting nou op 4N?
Raymond






:crazy: :eyes:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Raymond






:crazy: :eyes:


Nou, daar wordt mijn pielemuisje echt niet warm of koud van...!
Optimus
quote:
Originally posted by basvh
Op impulz outdoor komt eddie halliwell waarsch langs!





WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:eyes: :eyes: :cool: :eyes:
basvh
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nou, daar wordt mijn pielemuisje echt niet warm of koud van...!


nou die laatste blonde is toch best leuk speelgoed d8 ik zo!

quote:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Jah onder voorbehoud he.
Maar Danny D van de HQ-crew vertelde dat ze eindelijk de dj hadden geboekt die op NO 1 stond van hun lijstje. Toen zijn we beetje gaan gissen, een stel namen genoemd en uit eindelijk zei hij dat we de naam genoemd hebben maar hij kon het natuurlijk niet verklappen.
Asperge
quote:
Originally posted by basvh
nou die laatste blonde is toch best leuk speelgoed d8 ik zo!



check ook dat charmante stelletje rechts achter haar:D
Optimus
quote:
Originally posted by basvh
nou die laatste blonde is toch best leuk speelgoed d8 ik zo!



Jah onder voorbehoud he.
Maar Danny D van de HQ-crew vertelde dat ze eindelijk de dj hadden geboekt die op NO 1 stond van hun lijstje. Toen zijn we beetje gaan gissen, een stel namen genoemd en uit eindelijk zei hij dat we de naam genoemd hebben maar hij kon het natuurlijk niet verklappen.


Hmm, nr.1 op hun lijst? Mja, hij is wel één van de namen die ze nooit hebben gehad (Matrixx en Decibel vorig jaar wel) maar wist niet dat hij zó big was dat ze hem echt als nr. 1 op hun lijst hadden:) Wel cool, Impulz outdoor, ff afwachten dan maar *scracth scratch*:D
basvh
quote:
Originally posted by Optimus
Hmm, nr.1 op hun lijst? Mja, hij is wel één van de namen die ze nooit hebben gehad (Matrixx en Decibel vorig jaar wel) maar wist niet dat hij zó big was dat ze hem echt als nr. 1 op hun lijst hadden:) Wel cool, Impulz outdoor, ff afwachten dan maar *scracth scratch*:D


nummer 1 op hun lijst van djs die ze nog niet gehad hebben.
Dj Lex
quote:
Originally posted by basvh
nou die laatste blonde is toch best leuk speelgoed d8 ik zo!


IDD! Die andere twee zijn net iets te hard uit de kokosnotenboom gevallen

Toedeledokie
Blik
Na het zien van die 3 dames ben ik tot de conclusie gekomen dat ze alle 3 een pony voor hun ogen hebben, überlelijk kapsel als je het mij vraagt

basvh
quote:
Originally posted by Blik
Na het zien van die 3 dames ben ik tot de conclusie gekomen dat ze alle 3 een pony voor hun ogen hebben, überlelijk kapsel als je het mij vraagt


nee man z´n pony vind ik altijd wel mooi staan bij vrouwkes.
Asperge
ik vind ze alledrie maar niks, check die lach van die laatste, net the joker uit badman:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement