|
Het zat eraan te komen bij ID&T.. (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
Ok ik zal het ff naar prog/techno vertalen
eddie halliwell = James Zabiela van de hardhouse
alex kidd= James Holden van de hardhouse
paul glazby= Sasha van de hardhouse
lisa lashes= Mistress Barbera van de Hardhouse
ed real= Michel de Heij van de Hardhouse
Snapt U het nu?
ONTOPIC: Hoe laat is die TA meeting nou op 4N? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Raymond



:crazy: :eyes: |
Nou, daar wordt mijn pielemuisje echt niet warm of koud van...! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by basvh
Op impulz outdoor komt eddie halliwell waarsch langs!
|
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:eyes: :eyes: :cool: :eyes: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nou, daar wordt mijn pielemuisje echt niet warm of koud van...! |
nou die laatste blonde is toch best leuk speelgoed d8 ik zo!
| quote: | | WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
Jah onder voorbehoud he.
Maar Danny D van de HQ-crew vertelde dat ze eindelijk de dj hadden geboekt die op NO 1 stond van hun lijstje. Toen zijn we beetje gaan gissen, een stel namen genoemd en uit eindelijk zei hij dat we de naam genoemd hebben maar hij kon het natuurlijk niet verklappen. |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by basvh
nou die laatste blonde is toch best leuk speelgoed d8 ik zo!
|
check ook dat charmante stelletje rechts achter haar:D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by basvh
nou die laatste blonde is toch best leuk speelgoed d8 ik zo!
Jah onder voorbehoud he.
Maar Danny D van de HQ-crew vertelde dat ze eindelijk de dj hadden geboekt die op NO 1 stond van hun lijstje. Toen zijn we beetje gaan gissen, een stel namen genoemd en uit eindelijk zei hij dat we de naam genoemd hebben maar hij kon het natuurlijk niet verklappen. |
Hmm, nr.1 op hun lijst? Mja, hij is wel één van de namen die ze nooit hebben gehad (Matrixx en Decibel vorig jaar wel) maar wist niet dat hij zó big was dat ze hem echt als nr. 1 op hun lijst hadden:) Wel cool, Impulz outdoor, ff afwachten dan maar *scracth scratch*:D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Optimus
Hmm, nr.1 op hun lijst? Mja, hij is wel één van de namen die ze nooit hebben gehad (Matrixx en Decibel vorig jaar wel) maar wist niet dat hij zó big was dat ze hem echt als nr. 1 op hun lijst hadden:) Wel cool, Impulz outdoor, ff afwachten dan maar *scracth scratch*:D |
nummer 1 op hun lijst van djs die ze nog niet gehad hebben. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by basvh
nou die laatste blonde is toch best leuk speelgoed d8 ik zo!
|
IDD! Die andere twee zijn net iets te hard uit de kokosnotenboom gevallen
Toedeledokie |
|
|
| Blik |
| Na het zien van die 3 dames ben ik tot de conclusie gekomen dat ze alle 3 een pony voor hun ogen hebben, überlelijk kapsel als je het mij vraagt |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Blik
Na het zien van die 3 dames ben ik tot de conclusie gekomen dat ze alle 3 een pony voor hun ogen hebben, überlelijk kapsel als je het mij vraagt |
nee man z´n pony vind ik altijd wel mooi staan bij vrouwkes. |
|
|
| Asperge |
| ik vind ze alledrie maar niks, check die lach van die laatste, net the joker uit badman:p |
|
|
|
|