return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Poll voor nog te organiseren dance-event
View this Thread in Original format
seann
Voor een nog te organiseren dance-event is er een speciale poll gemaakt. De resultaten hiervan hebben direct invloed op het dance-event. Wij zijn benieuwd naar jouw mening. De URL van deze poll is:

http://www.d1.nl/hosted/ndurance.nl/poll/

Nadere informatie zal binnenkort op www.ndurance.nl te vinden zijn.
ahp2002
gestemd op marnix, jurgen vries en johan cyber op een vrijdag.

aah maar helaas, Luna & The prophet in de top 3.. veels te hard voor mij
Partyhardy!
Leuk zo'n poll. Goed ook als jullie daar daadwerkelijk naar luisteren. Toch vind ik er een hoop slappe namen tussen staan om uit te kiezen. Tevens zint de top 3 op dit moment me totaal niet; Luna, Prophet en Montana....
Ben eens vernieuwend zou ik zeggen :) ik heb voor Matthew Dekay, Robert Smit & Misja Helsloot gestemd :cool: Dat zou heerlijk zijn! :tongue3
Kakao
Wel gaaf zo'n poll!
Ik heb gekozen voor Matthew Dekay, Lucien Foort en Misja Helsloot, was niet zo heel moeilijk. Doe ook maar in die volgorde :p

Tsja, de top 3 van dit moment is wat mij betreft niet zo best. Montana zou ik nog wel kunnen verdragen trouwens :)
Bouma-Bros
Zat niet veel goeds tussen qua DJ's maar ik heb gekozen voor Matthew Dekay, Lucien Foort en Johan Cyber.
Asperge
Gestemd om Misja Helsloot, Mark Norman en Ronald van Gelderen.
Raymond
Gestemd op:

Lucien Foort
Misja Helsloot
Montana
DjRV
waarom kan ik niet op mezelf kiezen :whip:
Flippe
quote:
Originally posted by DjRV
waarom kan ik niet op mezelf kiezen :whip:

Is het niet:
- Waarom kan ik niet op mezelf stemmen

of;

- Waarom kan ik mezelf niet kiezen ;)

haha, maar ja, ik heb ook maar even gevote... maar die top 3 is niet mijn top 3!
SnuggLe
Top 3 is nu: Luna, Montana, Matthew Deekay :)

Ik heb gestemd op Johan Cyber, Lucien Foort, Montana op een vrijdag.

seann
Bedankt voor het invullen van die poll. Het is de bedoeling dat er idd wat met de uitslag gedaan gaat worden. En die Hardstyle DJ's...pff :)
dj_spare
Matthew Dekay, Lucien Foort, Mark Norman :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement