return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
MondayBar ACT OF GODS! 30:e April/ TranceNation 8:e April (pg. 2)
View this Thread in Original format
Versace
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Varför skulle den inte om den nu heter Trance Nation ? ;)

Förra året var det grymt bra trance iaf :)

valborgsfesten skrev jag om...

inte trance nation!!!
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Aendy
8 april, känner igen det datumet. Är detta festen med Rank1 eller har de lyckats med ännu en krock?

Marco V på Midway 2004 i Jönköping :p
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by CJ InterCity
Marco V på Midway 2004 i Jönköping :p

MARCO V = GUD!!!

Fyfaaaaaaaaaaaan vad underbart!!!!

Jag har inte varit så här uppspelt sedan jag fick reda på att Picotto skulle besöka oss förra året
:crazy: :crazy: :crazy:
Proximus
Antingen är det Marco V eller så är det antagligen Sasha & Digweed.
CJ InterCity
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
MARCO V = GUD!!!

Jag har inte varit så här uppspelt sedan jag fick reda på att Picotto skulle besöka oss förra året

skönt då att nykomlingen från Malmö faktiskt var till någon nytta då :toothless
SteveTranz4ever
quote:
MARCO V = GUD!!!

Tycker det lät som ett önskemål mer än ett avslöjande att Marco V skall komma... vad jag vet så finns det inte ens några klara planer på att det blir ett till Midway...
DJ_Laszlo
quote:
Tycker det lät som ett önskemål mer än ett avslöjande att Marco V skall komma... vad jag vet så finns det inte ens några klara planer på att det blir ett till Midway...

Stiiiv, nu förstörde du min dag! *snyft* :sadgreen:
SteveTranz4ever
quote:
Stiiiv, nu förstörde du min dag! *snyft* :sadgreen:
Vem e StiiiiiV ?

Men du knasboll... han har ju vart här 2 ggr redan... han kommer nog igen, han gillar ju Sverige och klassar oss efter dom 2 Sthlms spelningarna som i särklass bäste publiken :)
DJ_Laszlo
quote:
Vem e StiiiiiV ?

Men du knasboll... han har ju vart här 2 ggr redan... han kommer nog igen, han gillar ju Sverige och klassar oss efter dom 2 Sthlms spelningarna som i särklass bäste publiken :)

Stiiiiv e Steve ;)

Jag missade Marco V båda gångerna här var här vet du...och om han nu klassar oss som i särklass bästa publiken så borde han ju ha desto större anledning att komma tillbaks... :> Nåja...får väl hålla mig till tåls till Dance Valley då :|
CJ InterCity
dags för mig att rädda dagen igen då:

det är 100% klart att Marco V ska spela på Midway 2004 den 8 maj. det är dock inte offentliggjort ännu så det så :p

trust the Malmöbo ;)

St_Andrew
quote:

det är 100% klart att Marco V ska spela på Midway 2004 den 8 maj. det är dock inte offentliggjort ännu så det så :p

trust the Malmöbo ;)

*WEEEEEEEEEEEEEI*

:D
SteveTranz4ever
quote:

trust the Malmöbo ;)

Ha ha... fan va kul... Han e verkligen bra... blir första gången han lirar på knattefest då :disbelief

Ha ha skoja jue ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement