|
MondayBar ACT OF GODS! 30:e April/ TranceNation 8:e April (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Versace |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Varför skulle den inte om den nu heter Trance Nation ? ;)
Förra året var det grymt bra trance iaf :) |
valborgsfesten skrev jag om...
inte trance nation!!! |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Aendy
8 april, känner igen det datumet. Är detta festen med Rank1 eller har de lyckats med ännu en krock? |
Marco V på Midway 2004 i Jönköping :p |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Marco V på Midway 2004 i Jönköping :p |
MARCO V = GUD!!!
Fyfaaaaaaaaaaaan vad underbart!!!!
Jag har inte varit så här uppspelt sedan jag fick reda på att Picotto skulle besöka oss förra året:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Proximus |
| Antingen är det Marco V eller så är det antagligen Sasha & Digweed. |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
MARCO V = GUD!!!
Fyfaaaaaaaaaaaan vad underbart!!!!
Jag har inte varit så här uppspelt sedan jag fick reda på att Picotto skulle besöka oss förra året:crazy: :crazy: :crazy: |
skönt då att nykomlingen från Malmö faktiskt var till någon nytta då :toothless |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
MARCO V = GUD!!!
Fyfaaaaaaaaaaaan vad underbart!!!!
Jag har inte varit så här uppspelt sedan jag fick reda på att Picotto skulle besöka oss förra året:crazy: :crazy: :crazy: | Tycker det lät som ett önskemål mer än ett avslöjande att Marco V skall komma... vad jag vet så finns det inte ens några klara planer på att det blir ett till Midway... |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tycker det lät som ett önskemål mer än ett avslöjande att Marco V skall komma... vad jag vet så finns det inte ens några klara planer på att det blir ett till Midway... |
Stiiiv, nu förstörde du min dag! *snyft* :sadgreen: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Stiiiv, nu förstörde du min dag! *snyft* :sadgreen: | Vem e StiiiiiV ?
Men du knasboll... han har ju vart här 2 ggr redan... han kommer nog igen, han gillar ju Sverige och klassar oss efter dom 2 Sthlms spelningarna som i särklass bäste publiken :) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vem e StiiiiiV ?
Men du knasboll... han har ju vart här 2 ggr redan... han kommer nog igen, han gillar ju Sverige och klassar oss efter dom 2 Sthlms spelningarna som i särklass bäste publiken :) |
Stiiiiv e Steve ;)
Jag missade Marco V båda gångerna här var här vet du...och om han nu klassar oss som i särklass bästa publiken så borde han ju ha desto större anledning att komma tillbaks... :> Nåja...får väl hålla mig till tåls till Dance Valley då :| |
|
|
| CJ InterCity |
dags för mig att rädda dagen igen då:
det är 100% klart att Marco V ska spela på Midway 2004 den 8 maj. det är dock inte offentliggjort ännu så det så :p
trust the Malmöbo ;) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
dags för mig att rädda dagen igen då:
det är 100% klart att Marco V ska spela på Midway 2004 den 8 maj. det är dock inte offentliggjort ännu så det så :p
trust the Malmöbo ;) |
*WEEEEEEEEEEEEEI*
:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
dags för mig att rädda dagen igen då:
det är 100% klart att Marco V ska spela på Midway 2004 den 8 maj. det är dock inte offentliggjort ännu så det så :p
trust the Malmöbo ;) |
Ha ha... fan va kul... Han e verkligen bra... blir första gången han lirar på knattefest då :disbelief
Ha ha skoja jue ;) |
|
|
|
|