return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
MondayBar ACT OF GODS! 30:e April/ TranceNation 8:e April (pg. 2)
View this Thread in Original format
Versace
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Varför skulle den inte om den nu heter Trance Nation ? ;)

Förra året var det grymt bra trance iaf :)


valborgsfesten skrev jag om...

inte trance nation!!!
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Aendy
8 april, känner igen det datumet. Är detta festen med Rank1 eller har de lyckats med ännu en krock?

Marco V på Midway 2004 i Jönköping :p
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by CJ InterCity
Marco V på Midway 2004 i Jönköping :p


MARCO V = GUD!!!

Fyfaaaaaaaaaaaan vad underbart!!!!

Jag har inte varit så här uppspelt sedan jag fick reda på att Picotto skulle besöka oss förra året
:crazy: :crazy: :crazy:
Proximus
Antingen är det Marco V eller så är det antagligen Sasha & Digweed.
CJ InterCity
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
MARCO V = GUD!!!

Fyfaaaaaaaaaaaan vad underbart!!!!

Jag har inte varit så här uppspelt sedan jag fick reda på att Picotto skulle besöka oss förra året
:crazy: :crazy: :crazy:

skönt då att nykomlingen från Malmö faktiskt var till någon nytta då :toothless
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
MARCO V = GUD!!!

Fyfaaaaaaaaaaaan vad underbart!!!!

Jag har inte varit så här uppspelt sedan jag fick reda på att Picotto skulle besöka oss förra året
:crazy: :crazy: :crazy:
Tycker det lät som ett önskemål mer än ett avslöjande att Marco V skall komma... vad jag vet så finns det inte ens några klara planer på att det blir ett till Midway...
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Tycker det lät som ett önskemål mer än ett avslöjande att Marco V skall komma... vad jag vet så finns det inte ens några klara planer på att det blir ett till Midway...


Stiiiv, nu förstörde du min dag! *snyft* :sadgreen:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Stiiiv, nu förstörde du min dag! *snyft* :sadgreen:
Vem e StiiiiiV ?

Men du knasboll... han har ju vart här 2 ggr redan... han kommer nog igen, han gillar ju Sverige och klassar oss efter dom 2 Sthlms spelningarna som i särklass bäste publiken :)
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vem e StiiiiiV ?

Men du knasboll... han har ju vart här 2 ggr redan... han kommer nog igen, han gillar ju Sverige och klassar oss efter dom 2 Sthlms spelningarna som i särklass bäste publiken :)


Stiiiiv e Steve ;)

Jag missade Marco V båda gångerna här var här vet du...och om han nu klassar oss som i särklass bästa publiken så borde han ju ha desto större anledning att komma tillbaks... :> Nåja...får väl hålla mig till tåls till Dance Valley då :|
CJ InterCity
dags för mig att rädda dagen igen då:

det är 100% klart att Marco V ska spela på Midway 2004 den 8 maj. det är dock inte offentliggjort ännu så det så :p

trust the Malmöbo ;)

St_Andrew
quote:
Originally posted by CJ InterCity
dags för mig att rädda dagen igen då:

det är 100% klart att Marco V ska spela på Midway 2004 den 8 maj. det är dock inte offentliggjort ännu så det så :p

trust the Malmöbo ;)


*WEEEEEEEEEEEEEI*


:D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by CJ InterCity
dags för mig att rädda dagen igen då:

det är 100% klart att Marco V ska spela på Midway 2004 den 8 maj. det är dock inte offentliggjort ännu så det så :p

trust the Malmöbo ;)


Ha ha... fan va kul... Han e verkligen bra... blir första gången han lirar på knattefest då :disbelief

Ha ha skoja jue ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement