return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
MondayBar ACT OF GODS! 30:e April/ TranceNation 8:e April (pg. 3)
View this Thread in Original format
CJ InterCity
måste i så fall vara en alla tiders knattefest eftersom de tackade nej till mitt erbjudande att spela gratis :toothless

skämt åsido: var någon på förra årets Midway? ville dit ju men det gick inga partybussar från Malmö :whip:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by CJ InterCity
måste i så fall vara en alla tiders knattefest eftersom de tackade nej till mitt erbjudande att spela gratis :toothless

skämt åsido: var någon på förra årets Midway? ville dit ju men det gick inga partybussar från Malmö :whip:


Den var en bra fest... dom kunde jobbat MER på ljussättningen men dom hade tydligen nåt problem så dom inte han programera allt... Lasern var dock FET.

Bra ljud om man stog långt fram men annars har inte lokalen (nya idrottshuset i jönköping) inte den bästa akustiken för att lira sån här musik...

Dom sålde ca. 1200 biljetter av 2000 och får väl anses som lyckat. Det var bra men tyvärr så lekte Gielen allt för mycke (applåder och skrik ska komma av sig självt, inte frammanat)

Föresten... har du inte sett min film pöjk ???
Ta hem den på http://www.Liquidsunset.org (som tyvärr haft problem med sin internetleverantör dom senaste dagarna)
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by CJ InterCity
måste i så fall vara en alla tiders knattefest eftersom de tackade nej till mitt erbjudande att spela gratis :toothless

skämt åsido: var någon på förra årets Midway? ville dit ju men det gick inga partybussar från Malmö :whip:


Jag har också en film från midway...uppar den på Steve's FTP med detsamma...tror faktiskt ingen har sett den ännu...

Edit: gick visst inte...Stiiiiv, säg till när din FTP funktionerar igen så uppar jag filmen.
staz
Steve vill kallas Stiiviiii så vitt jag förstått, därav "vem är stiv?" :)

Siv Stig & stiv , lol :)
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by staz
Steve vill kallas Stiiviiii så vitt jag förstått, därav "vem är stiv?" :)

Siv Stig & stiv , lol :)


ahhaa, så det är Stiiiviii alltså?

Trodde det bara var Stiiiv, som i Stiiiiv Ajsermän, eller Stiiiiv Låååler :D Eller de kanske också är Stiiivii:sar? :conf:
wezzman
CJ InterCity:
Mycket skitsnack ifrån ditt håll märker jag. Det är LÅNGT ifrån klart att det blir Marco V på Midway 2004, om det äns blir något Midway 2004.
St_Andrew
wezzman och CJ InterCity vilka e ni och varför vet ni så mycket? ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
ahhaa, så det är Stiiiviii alltså?

Trodde det bara var Stiiiv, som i Stiiiiv Ajsermän, eller Stiiiiv Låååler :D Eller de kanske också är Stiiivii:sar? :conf:


Knasputtar :crazy: :toothless

Borde ta till Aendys hjälp här för rättstavning och uttal i Svenska. Uppenbarligen så uttalar ni just mitt nickname på Engelska. Det är felaktigt att blanda Engelska och Svenska, alltså uttala det ni läser på Svenska om övrig text också verkar stå på Svenska...

Antar ni låg i era blöjor och skrek efter välling på den tiden då era föräldrar satt och kollade Nöjesmasakern då det fanns en sketch som hette "Steve med Lloyden"... Hade ni sett den hade ni dock vetat hur Steve uttalas...

Knasbollar :toothless :thepirate

Kram på er :)

Nog med offtopic nu !





[edit:konstenattpostaflersakerunderenochsammapost]
wezzman är en del av Nova (fest arrangör)



[edit2:konstenattpostaflersakerunderenochsammapost]
Här ser ni en bild på en Lloyd... för er som inte visste vad det var för nåt
CJ InterCity
vad jag fick höra var att det redan var fixat. ber om ursäkt om jag blivit vilseledd :o

@stevetranz
wow tack för länken. fick se mig själv i Trinity II videon :D
CJ InterCity
quote:
Originally posted by St_Andrew
wezzman och CJ InterCity vilka e ni och varför vet ni så mycket? ;)

jag e bara en knatte från Malmö som önskar all rapmusik åt pipan :tongue3

wezzman
quote:
Originally posted by St_Andrew
wezzman och CJ InterCity vilka e ni och varför vet ni så mycket? ;)


Jag är en av arrangörerna av Midway.
CJ InterCity
då känner du kanske Viktor Andersson i... ja var det nu var. han är också arrangör och han sa att Marco V var bokad :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement