|
MondayBar ACT OF GODS! 30:e April/ TranceNation 8:e April (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| staz |
ste-ve
alltså, inte stee-vee eller steev. utan ste-ve.,.. som TV.
kan ta grammatikpriset en annan gång. |
|
|
| wezzman |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
då känner du kanske Viktor Andersson i... ja var det nu var. han är också arrangör och han sa att Marco V var bokad :rolleyes: |
Det finns ingen av arrangörerna som heter så. Victor Clarin däremot.
Kan inte du adda mig på MSN så kan vi reda ut det här? :)
MSN: [email protected] |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
som önskar all rapmusik åt pipan :tongue3 |
Faen va trist! |
|
|
| MojjMojj |
Tycker det låter som en viss malmö-bo blivit villseledd :P
Ajja, låter kul oavsett. Hoppas alla här drar byxorna över huvudet och kommer, jag ska försöka iaf. Kan inte se ngt hitills som kommer sätta pinnar i ekrarna för mig :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Nyhetsmail från Monday Bar
Bedrock featuring JOHN DIGWEED
- Valborgmässoafton 30 april
Äntligeeeeeeen!!!!
Vi har fått hit honom - THE GOD! Att överhuvudtaget få ett svar från
superlegenden tillika en av världens absolut största djs är en bedrift
i sig. Men, ryktet är alltså sant, självaste John Digweed kommer hit på
Valborgsafton. Festen går av stapeln på Mondo och biljetterna släpps
lagom till löning denna månad.
Mer info får du via vårt nyhetsbrev samt via Monday Bars hemsida.
|
|
|
|
| reveal |
| Det Digweed spelar faller mig inte alls på smaken. Vad kallar man den typen av musik som han spelar? |
|
|
| staz |
tuggummi-trance/house/prog..
funkar ju att dansa till i all ära, fast inget jag föredrar direkt. |
|
|
| Treo |
| quote: | Originally posted by staz
tuggummi-trance/house/prog..
|
tuggummi-trance ? ge mig ett exempel ? :) (bara så jag får en uppfattning om honom ?) |
|
|
| JayBee |
staz är helt ute och cycklar!
digweed kör sån här mörkare stil. det är bara å tanka ner en utav hans set. det är bästa sättet att motivera om man ska dra på hans spelning eller inte (om man inte känner hans stil altså) |
|
|
| staz |
| har hört nå set av han, han kör ju prog framförallt, med lite tribal inslag osv.. heaven scent känns lite mer trancig. |
|
|
| Versace |
tack jaybee
digweed e så långt från tuggummi-trance man kan komma...
du ska däremot inte lyssna på hans show på kiss100, utan försök hitta mixar från olika klubbar...
digweed e bra progg house med grymt tung undertryck! |
|
|
|
|