|
Pinguin meppen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
1215
 |
|
|
| TatanaGirl |
ik 790 zonder botsen en 1184.9 met botsen :)
Ik ben niet zo goed in die spelletjes.
Ik heb ook een beetje van Eurosong gezien, ik vond dat laatste meisje goed.
Maar toen ik Betty hoorde zingen, had ik de neiging om stenen te gooien :) Gelukkig kon mijn ma mijn tegenhouden, zou mij nogal wat gekost hebben ;)
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| tor8024 |
:haha: :haha: |
|
|
| super-styleR |
| quote: | Originally posted by tor8024
:haha: :haha: |
:happy2: :D |
|
|
| Buoyant |
zonder 792.4
met 1215
na veel te lang te oefenen :o |
|
|
| djcresto |
ik nu ook 1224,1 |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by tor8024
:haha: :haha: |
die heeft da verdiend!!! :whip: ocharme die pinguins :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Hit The Pinguin 2 :D
Mijn records :
Met 1 worp : 92.6
Totaalscore : 555.7 |
zalig :eyes: |
|
|
|
|