|
Pinguin meppen (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Zehra
meiske, moet gij nie op school zitte? :p
ps: me zit in les operating systems! heeeeeel interessant! en ik meen dat! :toothless |
ja, mama :(
btw, ga nu ook naar OS (very interesting en zooo duidelijk...:rolleyes: ) |
|
|
| TOR |
| w00t! 426.51 :toothless |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by TOR
OMG, er komt geen eind aan!!1! :wtf: |
Ik las net op www.yetisports.net dat de makers doorgaan tot versie 10 :D
Mijn hoogste score ondertussen : 384 :) |
|
|
| valkie |
na een week die pinguin omhoog gegooid te hebben, heb ik eindelijk mijn levensdoel bereikt :D
sta in de top 10000 van da pinguin-gedoe
:tongue3
7810. VALKIE 1631.52
met top 473
en nu back to reality, die gordijnen mogen weer open na die week opsluiting :-) |
|
|
| CygnusX |
Omg, nu is er ook al een liedje :
Yetisports presents Yeti & Pinguin - Yetisong :haha:
Samples op de site |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kheb gisterenavond al een uur beziggezeten op de beta-versie, weeral extreeeeeeeeeem verslavend! Ik ben wel maar tot 3819.99 geraakt...:( |
|
|
| Tiger777 |
| Ik blijf altijd achter met zo'n gevoel van frustratie :p |
|
|
| Eagle` |
| wat een kutspel zeg :p |
|
|
|
|