|
Pinguin meppen (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
heb gisteren 1013 gehaald
maar je moet een beetje geluk hebben met de mijnen
bij de originele versie kon je nog enigszins een taktiek toepassen, bij de bloederige versie is dat niet mogelijk.. :p |
|
|
| valkie |
geestig geestig!
sheer madness!
intussen knalt door de boxen:
Ignacio - Virton (Chris Liebing remix)!!!
:eyes: :eyes: super, komt van op den I love techno 2003!
vree goed! :eyespop: |
|
|
| CygnusX |
| Mijn hoogste : 374.8 :) |
|
|
| pooley |
300.37
1272.42
----
359.18
1282.48
----
1490.47 |
|
|
| Zehra |
ow my top = 315.55
ps: ben héééél geconcentreerd mijn motivatie aant schrijven voor mijn eindverhandeling! :toothless |
|
|
| Nyah |
| Mijn top 348.93 ... nog ff wat verder oefenen :crazy: |
|
|
| pooley |
382.83
total movement 1119 :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Nyah
Mijn top 348.93 ... nog ff wat verder oefenen :crazy: |
meiske, moet gij nie op school zitte? :p
ps: me zit in les operating systems! heeeeeel interessant! en ik meen dat! :toothless |
|
|
| pooley |
400.86
ja zou gij in de les moeten zitten nee!! |
|
|
|
|