|
|Sneeuw!!! (+ weeralarm) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| snitz |
| hier is het nu zon 5,5 graad en sneew is veranderd in regen. dus denk dat het wel meevalt zo tegen de avond/spits |
|
|
| M_Peror |
| Hier heeft 't wel wat gesneeuwd maar het wil nog niet echt goed blijven liggen... |
|
|
| sndh |
hier is het drama hoor, stralende blauwe lucht, natte grond en een enkel wolkje. Zon erbij en dus geen vlokje sneeuw. Een uur geleden dus wel, voor 4 minuten sneeuwde het ff, maar bleef natuurlijk niet liggen.
Het zouden 2 golven met hevige sneeuwval zijn. Nou de eerste hebben we hier in Haarlem best overleefd.Wat een drama. ik wil goeie sneeuw, en veel!! |
|
|
| raoel |
Toenstraks, half één, lag hier ook nog wel wat op de daken.
Das inmiddels allemaal weg en is het buiten wel lekker qau temperatuur. alleen op het gras ligt nog wat sneeuw.
Temperatuur zal flink moeten zakken wil de neerslag nu in de vorm van sneeuw vallen. We shall see |
|
|
| SnuggLe |
Lex, lul niet :)
Maar het is nu 14:57 en in Den Haag geen wolkje aan de lucht een een lekker zonnetje. |
|
|
| Little Theseus |
prachtig hoe ik vanochtend net na de bui relaxed de steeg uitliep naar het station met mn jas open, langs die bibberende zwervers :D
Het paleis op de dam en magna plaza zien er trouwens ontzettend mooi uit met sneeuw op de daken, het lijkt wel alsof je in Moskouw staat. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Het KNMI heeft om 15.41 uur een nieuw weeralarm opgesteld:
"ZWARE SNEEUW: GROTE OVERLAST
Over de Noordzee trekt een actief sneeuwgebied zuidoostwaarts. Deze actieve sneeuwbuien bereiken rond 1700 uur het noorden van het land. De voorste begrenzing wordt tegen 1900 uur langs de lijn Schiphol - Assen verwacht. Rond 2100 uur ligt deze grens op de lijn Breda - Den Bosch. " |
|
|
|
| jp |
| Ik heb vanochtend de auto van de baas al lekker dwars gezet, en vanavond de Subaru maar effe uitlaten op het industrieterrein :disbelief |
|
|
| Dj Lex |
edit 3: toch geen plaatje |
|
|
| MaGiK54 |
Nog steeds geen sneeuw in Den Haag :whip:
Beter is het morgen wel weer weg, want ik heb geen zin om naar Invited te rijden in de sneeuw :) |
|
|
| Optimus |
| ik wil morgen geen sneeuw, dan moet ik in de sneeuw flyeren:whip: :whip: |
|
|
|
|