return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
|Sneeuw!!! (+ weeralarm) (pg. 2)
View this Thread in Original format
snitz
hier is het nu zon 5,5 graad en sneew is veranderd in regen. dus denk dat het wel meevalt zo tegen de avond/spits
M_Peror
Hier heeft 't wel wat gesneeuwd maar het wil nog niet echt goed blijven liggen...
sndh
hier is het drama hoor, stralende blauwe lucht, natte grond en een enkel wolkje. Zon erbij en dus geen vlokje sneeuw. Een uur geleden dus wel, voor 4 minuten sneeuwde het ff, maar bleef natuurlijk niet liggen.

Het zouden 2 golven met hevige sneeuwval zijn. Nou de eerste hebben we hier in Haarlem best overleefd.Wat een drama. ik wil goeie sneeuw, en veel!!
raoel
Toenstraks, half één, lag hier ook nog wel wat op de daken.
Das inmiddels allemaal weg en is het buiten wel lekker qau temperatuur. alleen op het gras ligt nog wat sneeuw.

Temperatuur zal flink moeten zakken wil de neerslag nu in de vorm van sneeuw vallen. We shall see
SnuggLe
Lex, lul niet :)
Maar het is nu 14:57 en in Den Haag geen wolkje aan de lucht een een lekker zonnetje.
Little Theseus
prachtig hoe ik vanochtend net na de bui relaxed de steeg uitliep naar het station met mn jas open, langs die bibberende zwervers :D

Het paleis op de dam en magna plaza zien er trouwens ontzettend mooi uit met sneeuw op de daken, het lijkt wel alsof je in Moskouw staat.
Optimus
quote:
Het KNMI heeft om 15.41 uur een nieuw weeralarm opgesteld:

"ZWARE SNEEUW: GROTE OVERLAST
Over de Noordzee trekt een actief sneeuwgebied zuidoostwaarts. Deze actieve sneeuwbuien bereiken rond 1700 uur het noorden van het land. De voorste begrenzing wordt tegen 1900 uur langs de lijn Schiphol - Assen verwacht. Rond 2100 uur ligt deze grens op de lijn Breda - Den Bosch. "
jp
Ik heb vanochtend de auto van de baas al lekker dwars gezet, en vanavond de Subaru maar effe uitlaten op het industrieterrein :disbelief
Ruben_Dubbink
http://www-6.wetteronline.de/daten/radar/ddlnw/2004/01/281500.gif?1075303855

edit: krijg um helaas niet als plaatje....
Dj Lex
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
http://www-6.wetteronline.de/daten/radar/ddlnw/2004/01/281500.gif?1075303855

edit: krijg um helaas niet als plaatje....

edit2: hier wel een plaatje



edit 3: toch geen plaatje

MaGiK54
Nog steeds geen sneeuw in Den Haag :whip:

Beter is het morgen wel weer weg, want ik heb geen zin om naar Invited te rijden in de sneeuw :)
Optimus
ik wil morgen geen sneeuw, dan moet ik in de sneeuw flyeren:whip: :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement