|
|Sneeuw!!! (+ weeralarm) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| quote: | Originally posted by jp
Hum... het sneeuwt effe niet meer. Er ligt nog te weinig :mad: |
Is allemaal al opgesnoven daar :D |
|
|
| Asperge |
| Hier heeft het wel redelijk gesneeuwd(aan de kust). T stopt alleen nu ff. Beter is het morgen weg, want dan moet ik naar school fietsen. |
|
|
| Jesse |
Er ligt wel wat sneeuw hiero, verbaast me best want hier ligt bijna nooit sneeuw. Op het journaal zie je beelden waar kinderen metershoge sneeuwpoppen gemaakt hebben terwijl er dan hier net genoeg ligt voor 1 sneeuwbal..
Maar de 2 a 3 cm, meer zal het niet zijn, dat hier ligt zal wel binnen enkele uren veranderd zijn in smurrie. |
|
|
| Flippe |
| Hier begint het nu eindelijk een beetje te komen. Er blijft nu eindelijk een klein laagje liggen.Maar als ik kijk wat er de afgelopen 10 minuten is gevallen.. dan komt dat wel goed! |
|
|
| Duke2003 |
| nou hier in a'dam centrum ligt n laagje maar meer ook niet... het sneeuwt ook niet meer en een sneeuwstorm is er dus echt niet geweest! gewoon bull om de mensen lekker bang te maken :p |
|
|
| M_Peror |
| Hier ligt nu een klein laagje. Ik gok op een witte wereld als ik morgenvroeg wakker word... |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Hier ligt nu een klein laagje. Ik gok op een witte wereld als ik morgenvroeg wakker word... |
die zijn er meer....:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Mocht er morgenavond nog sneeuw liggen, dan verwacht ik wel een TA-sneeuwballengevecht met de TA'ers die naar Invited gaan :D |
Kijken of je nog zo lacht als je naar binnen loopt met ijskoud blauw oog
:eek: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Kijken of je nog zo lacht als je naar binnen loopt met ijskoud blauw oog
:eek: |
Wooooooooooooooooh, nu word ik bang, neem maar al je vrienden mee, this means war :toothless |
|
|
| New Wave |
Hier lag echt weinig sneeuw.
Iemand bij jullie de o zo zware sneeuwstorm meegemaakt? |
|
|
| basd |
Hier vanochtend een beetje, niks noemenswaardigs..
Morgen maar weer eens kijken hoe het er in Nederland uitziet.. |
|
|
| Kakao |
| Mwoah, ligt hier toch wel een aardig laagje sneeuw hoor. |
|
|
|
|