return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
|Sneeuw!!! (+ weeralarm) (pg. 4)
View this Thread in Original format
Chicane
quote:
Originally posted by jp
Hum... het sneeuwt effe niet meer. Er ligt nog te weinig :mad:



Is allemaal al opgesnoven daar :D
Asperge
Hier heeft het wel redelijk gesneeuwd(aan de kust). T stopt alleen nu ff. Beter is het morgen weg, want dan moet ik naar school fietsen.
Jesse
Er ligt wel wat sneeuw hiero, verbaast me best want hier ligt bijna nooit sneeuw. Op het journaal zie je beelden waar kinderen metershoge sneeuwpoppen gemaakt hebben terwijl er dan hier net genoeg ligt voor 1 sneeuwbal..

Maar de 2 a 3 cm, meer zal het niet zijn, dat hier ligt zal wel binnen enkele uren veranderd zijn in smurrie.
Flippe
Hier begint het nu eindelijk een beetje te komen. Er blijft nu eindelijk een klein laagje liggen.Maar als ik kijk wat er de afgelopen 10 minuten is gevallen.. dan komt dat wel goed!
Duke2003
nou hier in a'dam centrum ligt n laagje maar meer ook niet... het sneeuwt ook niet meer en een sneeuwstorm is er dus echt niet geweest! gewoon bull om de mensen lekker bang te maken :p
M_Peror
Hier ligt nu een klein laagje. Ik gok op een witte wereld als ik morgenvroeg wakker word...
snitz
quote:
Originally posted by M_Peror
Hier ligt nu een klein laagje. Ik gok op een witte wereld als ik morgenvroeg wakker word...


die zijn er meer....:D
Dj Lex
quote:
Originally posted by MaGiK54
Mocht er morgenavond nog sneeuw liggen, dan verwacht ik wel een TA-sneeuwballengevecht met de TA'ers die naar Invited gaan :D


Kijken of je nog zo lacht als je naar binnen loopt met ijskoud blauw oog

:eek:
MaGiK54
quote:
Originally posted by Dj Lex
Kijken of je nog zo lacht als je naar binnen loopt met ijskoud blauw oog

:eek:



Wooooooooooooooooh, nu word ik bang, neem maar al je vrienden mee, this means war :toothless
New Wave
Hier lag echt weinig sneeuw.
Iemand bij jullie de o zo zware sneeuwstorm meegemaakt?

basd
Hier vanochtend een beetje, niks noemenswaardigs..

Morgen maar weer eens kijken hoe het er in Nederland uitziet..
Kakao
Mwoah, ligt hier toch wel een aardig laagje sneeuw hoor.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement