return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
|Sneeuw!!! (+ weeralarm) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Chicane
Vandaag hele dag in de auto gezeten voor mn werk tering wat een jodenweer buiten, af en toe kwam het zo hard naar beneden dat je geen pest meer voor je zag, gelukkig had iedereen zn snelheid gematigd op de snelweg. Bij Hilversum was een auto helemaal uitgebrandt en stond nog flink in de fik toen ik er langs kwam. Brandweer was druk bezig met blussen maar er was een enorme rookpluim ontstaan die beide snelwegen overdekte en waar je doorheen moest rijden was echt scary want het zicht in die rookpluim was 0,0 maar gelukkig was je er ook heel snel weer uit.

Anyways, ik ben binnen, moet straks weer erop uit m'n meissie halen in Amsterdam en ik ga wel een uur eerder weg denk ik want ik heb een naar voorgevoel :nervous:
New Wave
Ik hoor van iedereen dat het in de nacht zwaar gaat sneeuwen. Ik moet morgen rijden, dat wordt nog eens lachen :) Tin, durf je nog met mij in de auto :p?
Optimus
ik zit normaal gesproken al met mijn handen vasthoudend aan alles wat vast zit, dus nu zal dat niet anders zijn:haha: :clown: :eek:
Optimus
WTF, het sneeuwt echt! :eyes: :eyes:
Optimus
WTF, het sneeuwt echt! :eyes: :eyes:
Little Theseus
-amsterdam, 18:45-

goh, je meent het :rolleyes:
en daar ben je zo enthousiast over dat je het 2x post?
jp
Hum... het sneeuwt effe niet meer. Er ligt nog te weinig :mad:
tor8024
voorlopig gewoon regen hier, maar dat zal snel gaan veranderen als ik zie wat er deze morgen aan de hand was..

leuk hoor om op je bek te gaan met de fiets..
MaGiK54
Mocht er morgenavond nog sneeuw liggen, dan verwacht ik wel een TA-sneeuwballengevecht met de TA'ers die naar Invited gaan :D
Little Theseus
tss wat nou sneeuwstorm dr is echt stront gevallen niet meer
of zou het stilte voor de storm zijn?

SnuggLe
Hier is wel wat gevallen, maar echt niet veel.
Meer dikke prut allemaal.
Wel nat geworden :D
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hier is wel wat gevallen, maar echt niet veel.
Meer dikke prut allemaal.
Wel nat geworden :D


Hier is nog niks gevallen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement