|
Marco V @ DOME 30.1.2004
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
הולך להיות ענק ! ! !
אני מקווה שהוא ינגן את הקטע החדש של חבר שלי, קיבלנו דיווח כי הפרומו כבר הגיע לידיו.
מי עוד הולך ? |
|
|
| Segev |
אתה אולי שואל מי עוד בן 24+
ועל איזה קטע אתה מדבר אפשר לדעת? |
|
|
| markfeldman |
דבר ראשון: 23+
דבר שני: טרם ניתן לפרסום |
|
|
| Segev |
3..4 לא כזה הבדל..
קיצר שיהיה לו בהצלחה תהנה עם אתה הולך... |
|
|
| -CosmicFire- |
| אם זה היה בעוד 9שנים הייתי הולך :] |
|
|
| markfeldman |
| כולכם פה צעירים אשששששששששששששש |
|
|
| deluxe |
אני ממש רוצה ללכת
אם יש לי כרטיסים מראש דוגרי אני חושב שאני יכול להכנס
אבל הבעיה זה כרטיסים... |
|
|
| markfeldman |
תכל'ס כן.
חבר שלי בן 20 ויש לו כבר כרטיס. |
|
|
| S-A |
מי לוקח אותי בכיס?
חחחח:crazy: |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by markfeldman
תכל'ס כן.
חבר שלי בן 20 ויש לו כבר כרטיס. |
אחי זה של הנקסט נכון???? |
|
|
| markfeldman |
| זה של "נקסט", בן כמה אתה ? |
|
|
| yahel222 |
אני אין לי 20 ואני שם בטוח
יש כבר כרטיס
לא בעיה אחי קנה לי
ואני הולך עם הת"ז שלו
יש לו תמונה מגיל 16 וזה שיא הדומה לי
וגם ככה במסיבה יהיה מלא בלאגן אז מי שיש לו כרטיס לא עושים בעיות
אין מרקו וי לא מפסידים |
|
|
|
|