return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
Marco V @ DOME 30.1.2004
View this Thread in Original format
markfeldman
הולך להיות ענק ! ! !

אני מקווה שהוא ינגן את הקטע החדש של חבר שלי, קיבלנו דיווח כי הפרומו כבר הגיע לידיו.

מי עוד הולך ?
Segev
אתה אולי שואל מי עוד בן 24+

ועל איזה קטע אתה מדבר אפשר לדעת?
markfeldman
דבר ראשון: 23+

דבר שני: טרם ניתן לפרסום
Segev
3..4 לא כזה הבדל..

קיצר שיהיה לו בהצלחה תהנה עם אתה הולך...
-CosmicFire-
אם זה היה בעוד 9שנים הייתי הולך :]
markfeldman
כולכם פה צעירים אשששששששששששששש
deluxe
אני ממש רוצה ללכת
אם יש לי כרטיסים מראש דוגרי אני חושב שאני יכול להכנס
אבל הבעיה זה כרטיסים...
markfeldman
תכל'ס כן.

חבר שלי בן 20 ויש לו כבר כרטיס.
S-A
מי לוקח אותי בכיס?
חחחח:crazy:
itamarsan
quote:
Originally posted by markfeldman
תכל'ס כן.

חבר שלי בן 20 ויש לו כבר כרטיס.

אחי זה של הנקסט נכון????

markfeldman
זה של "נקסט", בן כמה אתה ?
yahel222
אני אין לי 20 ואני שם בטוח
יש כבר כרטיס

לא בעיה אחי קנה לי
ואני הולך עם הת"ז שלו
יש לו תמונה מגיל 16 וזה שיא הדומה לי
וגם ככה במסיבה יהיה מלא בלאגן אז מי שיש לו כרטיס לא עושים בעיות

אין מרקו וי לא מפסידים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement