return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Gedupeerde Dance Valley-gangers (pg. 2)
View this Thread in Original format
Blik
quote:
Originally posted by DjRV
ik vind eigenlijk dat wij als party gangers ons zelf een klopje op onze schouders moeten geven...want buiten een in de fik gestoken bus en her en der wat vechtpartijtjes hebben wij ons allemaal toch nog behoorlijk rustig gehouden.Als alle mensen die geen geluk hadden met vervoer zich zouden gedragen zoals ze zich af en toe voelde,gefrustreerd en boos,zou het veel erger geworden zijn.
Dus dudes en dudettes,applausje voor jezelf!!!:p


dan bedoel je Petrus dus niet, want die heeft dus wel degelijk gevochten
TranceFool
Ik hoorde van Basvh dat er een gozer was opgepakt die 115 pillen bij zich had!!!!!! Wij dachten dat dit misschien Petrus was???? :p :p :p :D :D :D
Optimus Trance
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik hoorde van Basvh dat er een gozer was opgepakt die 115 pillen bij zich had!!!!!! Wij dachten dat dit misschien Petrus was???? :p :p :p :D :D :D


hahaha, 115!!!
ik had er "maar" 30 bij me:D:D:D
SnuggLe
quote:
Originally posted by DjRV
ik vind eigenlijk dat wij als party gangers ons zelf een klopje op onze schouders moeten geven...want buiten een in de fik gestoken bus en her en der wat vechtpartijtjes hebben wij ons allemaal toch nog behoorlijk rustig gehouden.zijn.
Dus dudes en dudettes,applausje voor jezelf!!!:p


In de krant stond dat die bus gewoon afgefikt was door technische problemen... dus hij was niet eens in de fik gezet :)

Greetz,
SnuggLe
Bouma-Bros
Terug heel veel geluk gehad...gelijk na Tiesto naar huis gegaan en was al om kwart over één thuis...maar de heenweg was een hel...heb er meer dan zeven uur over gedaan...waarvan 3 uur gelopen...ik schat een slordige 13 kilometer...echt schandalig slecht geregeld!!

Dance Valley is gewoon een grote commerciele hype geworden...volgend jaar dus lekker weer naar Extrema, dat was tenminste goed geregeld en nog veel gezelliger ook!

Grtz..
El Sandro
Donna
quote:
dan bedoel je Petrus dus niet, want die heeft dus wel degelijk gevochten


Sjah petrus....nja nm:P
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Blik


dan bedoel je Petrus dus niet, want die heeft dus wel degelijk gevochten


Ach ja, was ook niet mijn fout. Een vriend van mij was dronken en begon te ouwehoere met anderen. Toen sloeg 1 van die lui hem en ben ik er bovenop gevlogen. Dat was om 2 uur s'nachts. Het stelde niet veel voor.Ik hoefde daar ook geen moment over na te denken. Vrienden bescherm je met je leven, anders zijn het geen vrienden van je. Dat krijg je als alles in de soep loopt en mensen rare dingen doen.

En over die pillen. Ik had er zelf maar 10 bij me en er maar 5 zelf opgegeten. De rest heb ik verkocht voor 20 piek per stuk aan een paar Duitsers hehe.
Remy D
quote:
Originally posted by Little Theseus

Whoa momma!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Zelfs mensen die in Haarlem woonden en er op de fiets vandoor gingen lukte dat niet! Was je met je prive jet ofzo?

Ik woon in Velserbroek, dat is een dorpje naast Spaarnwoude, dus voor mij was het erg makkelijk. :D:D. Het is zelfs zo als ik voor het raam ga staan zie ik de tenten. En de Kremlin tent is als eerste weg.:)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik hoorde van Basvh dat er een gozer was opgepakt die 115 pillen bij zich had!!!!!! Wij dachten dat dit misschien Petrus was???? :p :p :p :D :D :D


HAHA lache man. Ik neem nooit meer mee dan ik zelf nodig heb. Als mensen willen slikken moeten ze dat niet op het laatste moment bepalen. Dat zijn van die lui "oh, iedereen staat strak, dat wil ik ook wel eens". Daar ken ik echt niet tegen. Dadelijk kenne ze er niet tegen en gaat t mis ofzo...

Zorg voor je eigen troep!!

GReeTZ
Remy D
quote:
Originally posted by Bouma-Bros

Dance Valley is gewoon een grote commerciele hype geworden...


Alle feesten zijn commercieel, alleen de kleinere zoals Wildlife en Earth etc niet....

Donna
idd das waar,en toch denk ik dat ik op feesten als wildlife en de betere feesten in de <<0>> en dergelijke tenten meer fun heb dan op dit megafeest,hoewel de sfeer wel altijd gaaaf is om te proeven.
Maar ik had niet het gevoel wat ik heb als ik van een vette wildlife terugkom,kwam misschien ook door de domper daarna,maar k denk dat als dat allemaal wel ok was ik dat gevoel nog steeds zou hebben.

Was echt wel vet,maar zeker niet t beste feest wat ik heb meegemaakt.
Optimus Trance
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


HAHA lache man. Ik neem nooit meer mee dan ik zelf nodig heb. Als mensen willen slikken moeten ze dat niet op het laatste moment bepalen. Dat zijn van die lui "oh, iedereen staat strak, dat wil ik ook wel eens". Daar ken ik echt niet tegen. Dadelijk kenne ze er niet tegen en gaat t mis ofzo...

Zorg voor je eigen troep!!

GReeTZ


en daarnet zei je nog dat je had verkocht aan een paar duitsers toch?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement